Salomé Magazine komt met een tv programma "Ladies in Business"


DELFT, 20071019 -- Salomé magazine heeft in een korte periode een enorm abonnementenbestand van succesvolle vrouwen opgebouwd, o.a. door vrouwelijke netwerkclubs een groepsabonnement tegen gereduceerd tarief aan te bieden. Momenteel is het bedrijf bezig met de ontwikkeling van een tv programma en een evenement. Daarnaast is Salomé mediapartner van de Luxury Lifestyle Fair die op 15, 16, 17 en 18 november 2007 plaatsvindt in de evenementenhal in Rijswijk.

Sally Jansen-Daftari, uitgever van het merk wil daar vooralsnog weinig over kwijt. `Wij zijn er hard mee bezig om ons crossmediale concept voor succesvolle carrièrevrouwen verder uit te bouwen. Dat doen we door verschillende mediatools voor deze vrouwen te creëren. De adverteerders zijn al grotendeels op de hoogte. Wij zijn oprecht geïnteresseerd in wat onze doelgroep aanspreekt en zijn niet alleen maar doende een mooi magazine neer te zetten. De Salomévrouw bepaalt de content en de structuur van onze activiteiten. Ook zal je ons niet in leesportefeuilles terugvinden. Het is zo makkelijk om de oplage van je magazine op die manier op te poetsen. Wij gaan voor kwaliteit en bereiken liever de juiste persoon dan ons blind te staren op hoge oplages. Deze vrouwen kunnen wij via meerdere kanalen bereiken.'

Begin 2006 werd de eerste editie van het tijdschrift Salomé uitgegeven. Grote uitgeverijen hadden veel kritiek omdat deze doelgroep moeilijk bereikbaar zou zijn. Ondertussen heeft het magazine haar plaats verworven bij carrièrevrouwen en vrouwelijke netwerkclubs. Volgend jaar komt het magazine wederom 6x uit met extra specials in oplages van 25.000 per editie. De volgende editie met de special "vrouwen en beleggen" ligt op 22 oktober in de winkel.