Ingezonden persbericht


2006

Persbericht

FEM Business Executive Car of the Year

Macht over het stuur

De meest exclusieve autoverkiezing van Nederland is weer gestart. Zakenweekblad FEM Business organiseert voor de derde keer de verkiezing van de Executive Car of the Year. Lezers en bezoekers van de website www.executivecaroftheyear.nl kunnen uit dertig kan- didaten hun favoriete directie-auto kiezen.
Vorig jaar kreeg de Maserati Quattroporte de titel, in 2005 ging de Audi A8 met de eer strijken. Dit jaar brengt Lexus met de LS 600h de eerste hybride toplimousine in stelling. Maakt die een kans tegen klassekampioen Mercedes S-klasse?
Dat is noch aan FEM Business noch aan een vakjury. In tegenstelling tot andere auto-van- het-jaar verkiezingen wordt de Executive Car of the Year geheel bepaald door de lezers van FEM Business en de bezoekers van de website fembusiness.nl. Het verkiezingsproces ver- loopt transparant. De uitslag wordt bekendgemaakt op de site en na 5 december in FEM Business.
Aan de verkiezing zijn ook prijzen verbonden. Als hoofdprijs maakt elke stemmer kans op een geheel verzorgd bezoek aan Maserati in Modena. In alle uitgaven van FEM Business (blad, nieuwsbrief, www.fembusiness.nl) zal in de tus- senliggende weken uitgebreid aandacht worden besteed aan het verschijnsel executive car. Informatie over de auto's, de stemprocedure en het stemmen zelf is te vinden op www. executivecaroftheyear.nl.

Noot:

Ingezonden persbericht