Ingezonden persbericht


Infor standaardiseert implementatiemethodiek

Door te voldoen aan ISO 9001:2000 kwaliteitseisen voorziet Infor in klantbehoefte

Barneveld, 7 januari 2008 - Infor brengt vanaf vandaag een gestandaardiseerde implementatiemethodiek op de markt voor haar productlijnen in Europa, het Midden Oosten, Afrika en de Azië-Pacific regio. Onlangs is de implementatiemethodiek beoordeeld en goedgekeurd in het kader van de ISO 9001:2000 hercertificering. Infor biedt dankzij deze methodiek voor alle productlijnen in de verschillende regio's dezelfde, hoge kwaliteit. Hiermee voldoet Infor aan de kwaliteitseisen die gemeengoed zijn in de productie-industrie.

De ISO-certificering heeft betrekking op de implementatie van Infor's oplossingen in de EMEA- en APAC-regio's en betreft de bedrijfssoftware voor discrete en procesproductie, de auto-industrie en de brancheoverstijgende Product Lifecycle Management-oplossingen. Andere gecertificeerde oplossingen zijn CRM, Enterprise Asset Management, Compliance Management, Supply Chain Planning en Execution, Performance Management, en financieel- en personeelsbeheer.

"Om aan de branchespecifieke behoeften van onze klanten te voldoen, breidt Infor haar productportfolio regelmatig uit met verbeterde functionaliteiten en ondersteunt zij haar gebruikers met innovaties", verklaart Dr. Nicolaus Gollwitzer, Director Professional Services EMEA bij Infor. "Voor Infor is het standaardiseren en integreren van zijn implementatiemethodieken een belangrijke stap voorwaarts. Hieruit blijkt dat ondernemingen die voorheen afzonderlijk onder de vlag van Infor opereerden naar elkaar toe groeien en zo een sterke eenheid vormen."

Over Infor

Infor levert bedrijfsspecifieke software aan ondernemende organisaties. Met haar jarenlange ervaring, stellen de oplossingen van Infor organisaties van allerlei grootte in staat ondernemender te werk te gaan en zich aan te passen aan de snelle veranderingen van de wereldmarkt. Belangrijke kerncijfers: met 2,1 miljard US $ omzet is Infor in omvang de 10de softwareonderneming ter wereld. Bij het bedrijf werken wereldwijd 9.200 medewerkers in kantoren in meer dan 100 landen. Zij bedienen 70.000 klanten met software, implementatie en ondersteunende diensten. Zie