TNT Group

Persbericht

TNT N.V. - Inkoop gewone aandelen

03 januari 2008, 08:30 CET - Amsterdam, Naar aanleiding van het aandelen inkoopprogramma, zoals aangekondigd op 30 juli 2007 en waarvan de aanvang van een tranche van 200 miljoen euro bekend is gemaakt op 9 november 2007, maakt TNT N.V. bekend dat:


* op 24 december 2007, zij 30.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 28,2065 per aandeel,
* op 27 december 2007, zij 50.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 28,0178 per aandeel,
* op 28 december 2007, zij 37.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 28,1113 per aandeel,
* op 31 december 2007, zij 11.600 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 28,1722 per aandeel,
* op 02 januari 2008, zij 56.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 28,1466 per aandeel,
* gedurende de periode van 12 november 2007 tot en met 02 januari 2008, zij 7.033.275 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 27,8368 per aandeel, en
* het totale bedrag van de aandeleninkoop tot en met 02 januari 2008 bedraagt derhalve 97,89% van de aangekondigde inkoop tot een bedrag van euro 200 miljoen.TNT N.V. is voornemens de ingekochte aandelen in te trekken.

In geval van enige discrepantie tussen dit persbericht en de originele Engelstalige versie van dit persbericht prevaleert de Engelstalige versie.

Over TNT
TNT biedt bedrijven en consumenten wereldwijd een breed scala aan post- en expressdiensten. TNT, waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Nederland, biedt toegang tot efficiënte netwerkinfrastructuren in Europa en Azië en breidt haar activiteiten wereldwijd uit om zo de prestaties van haar netwerken te maximaliseren. TNT is in meer dan 200 landen actief en heeft ongeveer 159.000 medewerkers. In 2006 bedroeg de omzet van de onderneming 10,1 miljard en het bedrijfsresultaat
1.276 miljoen. TNT is genoteerd aan de beurs van Amsterdam. TNT is zich bewust van haar maatschappelijke verantwoordelijkheid als onderneming en heeft partnerschappen gevormd met het World Food Programme en het Milieuprogramma van de Verenigde Naties om wereldwijd tegen honger en milieuvervuiling te strijden.