Waterschap Zuiderzeeland
nieuwe leden voor het Klantenpanel
Waterschap Zuiderzeeland zoekt nieuwe leden voor het Klantenpanel
Waterschap Zuiderzeeland is op zoek naar inwoners uit het
beheersgebied die in het Klantenpanel mee willen praten over het
waterbeheer in Flevoland.Ook voor Waterschap Zuiderzeeland is het
belangrijk om goed te luisteren naar de inwoners van het gebied. Wat
vinden ze van ons? Zijn de folders wel te lezen? Hoe wordt de service
ervaren? Om antwoord op deze vragen te krijgen, heeft Waterschap
Zuiderzeeland sinds 2006 een Klantenpanel ingesteld.Na twee jaar wordt
de helft van dit Klantenpanel vervangen. Daarom zoekt Waterschap
Zuiderzeeland nieuwe leden.
Leden van het Klantenpanel kunnen advies geven over het beleid van
Waterschap Zuiderzeeland en de manier waarop Zuiderzeeland haar
klanten benadert en behandelt. Door het Klantenpanel is Waterschap
Zuiderzeeland directer in contact met haar inwoners waardoor zij haar
werkzaamheden beter kan laten aansluiten op de verwachtingen van die
inwoners.
Zittingsperiode
De zittingsduur is vier jaar. De deelnemers kunnen niet langer dan die
periode lid zijn van het panel. In 2008 wordt de helft van het eerste
Klantenpanel vervangen. Door steeds na twee jaar de helft te
vervangen, wordt de continuïteit gewaarborgd.
Samenstelling
Het Klantenpanel bestaat uit maximaal 16 personen die gezamenlijk een
goede afspiegeling van het gebied vormen. Het is niet de bedoeling dat
mensen plaatsnemen als vertegenwoordiger van een politieke,
maatschappelijke, zakelijke of milieugroepering.
Bijeenkomsten
Per jaar komt het Klantenpanel vier keer bij elkaar (´s avonds) in het
Waterschapshuis in Lelystad. De leden ontvangen per bijeenkomst een
vergoeding van EUR100,- (inclusief reiskosten) per vergadering.
Aanmelden?
Als u belangstelling heeft om deel te nemen aan het Klantenpanel kunt
u voor 1 februari een brief met uw motivering en cv sturen naar:
Waterschap Zuiderzeeland
Afdeling Communicatie
Postbus 229
8200 AE Lelystad