Waterschap Zuiderzeeland


nieuwe leden voor het Klantenpanel

Waterschap Zuiderzeeland zoekt nieuwe leden voor het Klantenpanel

Waterschap Zuiderzeeland is op zoek naar inwoners uit het beheersgebied die in het Klantenpanel mee willen praten over het waterbeheer in Flevoland.Ook voor Waterschap Zuiderzeeland is het belangrijk om goed te luisteren naar de inwoners van het gebied. Wat vinden ze van ons? Zijn de folders wel te lezen? Hoe wordt de service ervaren? Om antwoord op deze vragen te krijgen, heeft Waterschap Zuiderzeeland sinds 2006 een Klantenpanel ingesteld.Na twee jaar wordt de helft van dit Klantenpanel vervangen. Daarom zoekt Waterschap Zuiderzeeland nieuwe leden.

Leden van het Klantenpanel kunnen advies geven over het beleid van Waterschap Zuiderzeeland en de manier waarop Zuiderzeeland haar klanten benadert en behandelt. Door het Klantenpanel is Waterschap Zuiderzeeland directer in contact met haar inwoners waardoor zij haar werkzaamheden beter kan laten aansluiten op de verwachtingen van die inwoners.

Zittingsperiode

De zittingsduur is vier jaar. De deelnemers kunnen niet langer dan die periode lid zijn van het panel. In 2008 wordt de helft van het eerste Klantenpanel vervangen. Door steeds na twee jaar de helft te vervangen, wordt de continuïteit gewaarborgd.

Samenstelling

Het Klantenpanel bestaat uit maximaal 16 personen die gezamenlijk een goede afspiegeling van het gebied vormen. Het is niet de bedoeling dat mensen plaatsnemen als vertegenwoordiger van een politieke, maatschappelijke, zakelijke of milieugroepering.

Bijeenkomsten

Per jaar komt het Klantenpanel vier keer bij elkaar (´s avonds) in het Waterschapshuis in Lelystad. De leden ontvangen per bijeenkomst een vergoeding van EUR100,- (inclusief reiskosten) per vergadering.

Aanmelden?

Als u belangstelling heeft om deel te nemen aan het Klantenpanel kunt u voor 1 februari een brief met uw motivering en cv sturen naar:

Waterschap Zuiderzeeland
Afdeling Communicatie
Postbus 229
8200 AE Lelystad