Gemeente Berkelland


Commissie Bestuurlijk Domein en dienstverlening vergadert op 8 januari De commissie Bestuurlijk Domein en dienstverlening komt op dinsdag 8 januari 2008 om 19.30 uur bijeen voor een openbare vergadering. De vergadering vindt plaats in de raadzaal van het gemeentehuis in Borculo, Marktstraat 1. U bent van harte welkom op de publieke tribune.

Voor belangstellenden zijn de stukken van de website te downloaden. Tevens kunnen deze worden ingezien op werkdagen van 8.30 uur tot 16.30 uur en op woensdag tot 19.00 uur in de Gemeentewinkel aan de Marktstraat 1 te Borculo en bij de Servicepunten in Eibergen, Ruurlo en Neede van 8.30 tot 12.30.

De agenda ziet er als volgt uit:


1. Opening

2. Spreekgelegenheid voor het publiek *)

3. Vaststellen agenda

4. Vaststellen notulen van 27 november 2007

5. Toezeggingenlijst

6. Voorbereiding en rapportage vanuit de gemeenschappelijke regelingen
7. Mededelingen van het college in het kader van de actieve informatieplicht

Voorstel hamerstukken


8. Koerstraject Regio Achterhoek

Voorstel bespreekstukken


9. Nieuwe Algemene plaatselijke verordening 2008 (Apv)


10. Rondvraag

11. Sluiting


*) Wilt u van het spreekrecht gebruik maken? Dan kunt u dit tot op de dag van de vergadering uiterlijk tot 16.00 uur melden aan de griffier (telefoonnummer 0545-250 800 of 06 - 13 260 230). Als inspreker vermeldt u daarbij uw naam, adres en telefoonnummer en het onderwerp of onderwerpen waarover u het woord wilt voeren.


---- --
Commissie Ruimtelijk Domein vergadert op 9 januari

De commissie Ruimtelijk Domein komt op woensdag 9 januari 2008 om 19.30 uur bijeen voor een openbare vergadering. De vergadering vindt plaats in de raadzaal van het gemeentehuis in Borculo, Marktstraat 1. U bent van harte welkom op de publieke tribune.

Voor belangstellenden zijn de stukken van de website te downloaden. Tevens kunnen deze worden ingezien op werkdagen van 8.30 uur tot 16.30 uur en op woensdag tot 19.00 uur in de Gemeentewinkel aan de Marktstraat 1 te Borculo en bij de Servicepunten in Eibergen, Ruurlo en Neede van 8.30 tot 12.30.

De agenda ziet er als volgt uit:


1. Opening

2. Spreekgelegenheid voor het publiek *)

3. Vaststellen agenda

4. Vaststellen notulen van 28 november 2007

5. Toezeggingenlijst

6. Voorbereiding en rapportage vanuit de gemeenschappelijke regelingen
7. Mededelingen van het college in het kader van de actieve informatieplicht
8. Plan van aanpak, werkafspraken, communicatieplan en tijdsplanning voor het actualiseren en harmoniseren van de bestemmingsplannen Buitengebied

Voorstel bespreekstukken


9. Bouwplan Olminkhof, Borculoseweg 159a te Neede
10. Bestemmingsplan "Noordijk, Vonderman-Zuid"
11. Bestemmingsplan "Rietmolen, Olland-Noord"


12. Rondvraag

13. Sluiting


*) Wilt u van het spreekrecht gebruik maken? Dan kunt u dit tot op de dag van de vergadering uiterlijk tot 16.00 uur melden aan de griffier (telefoonnummer 0545-250 800 of 06 - 13 260 230). Als inspreker vermeldt u daarbij uw naam, adres en telefoonnummer en het onderwerp of onderwerpen waarover u het woord wilt voeren.


---- --
Commissie Sociaal en Economisch Domein vergadert op
10 januari
De commissie Sociaal en Economisch Domein komt op donderdag 10 januari 2008 om 19.30 uur bijeen voor een openbare vergadering. De vergadering vindt plaats in de raadzaal van het gemeentehuis in Borculo, Marktstraat 1. U bent van harte welkom op de publieke tribune.

Voor belangstellenden zijn de stukken van de website te downloaden. Tevens kunnen deze worden ingezien op werkdagen van 8.30 uur tot 16.30 uur en op woensdag tot 19.00 uur in de Gemeentewinkel aan de Markstraat 1 te Borculo en bij de Servicepunten in Eibergen, Ruurlo en Neede van 8.30 uur tot 12.30 uur.

De agenda ziet er als volgt uit::

1. Opening

2. Spreekgelegenheid voor het publiek *)

3. Vaststellen agenda

4. Vaststellen notulen van 29 november 2007

5. Toezeggingenlijst

6. Voorbereiding en rapportage vanuit de gemeenschappelijke regelingen
7. Mededelingen van het college in het kader van de actieve informatieplicht
8. Presentatie Visiedocument "Van WSW naar Wsw" (18.30 uur)

Voorstel bespreekstukken


9. Concept Visiedocument "Van WSW naar Wsw"

10. Wijziging Gemeenschappelijke Regeling Hameland


11. Rondvraag

12. Sluiting


*) Wilt u van het spreekrecht gebruik maken? Dan kunt u dit tot op de dag van de vergadering uiterlijk tot 16.00 uur melden aan de griffier (telefoonnummer 0545-250 800 of 06 - 13 260 230). Als inspreker vermeldt u daarbij uw naam, adres en telefoonnummer en het onderwerp of onderwerpen waarover u het woord wilt voeren.


---- --