Ingezonden persbericht



---





NIEUWE REISCOMBINATIE TELEGRAAF MEDIA NEDERLAND

Deze maand lanceert Telegraaf Media Nederland een nieuwe advertentiecombinatie voor de toeristische, reis- en recreatiebranche in dagbladen, genaamd Reizen & Recreatie. Met deze combinatie kunnen aanbieders op het gebied van reizen en recreatie hun advertentie plaatsen in alle dagbladen van Telegraaf Media Nederland en daarmee in één week 4,8 miljoen unieke lezers bereiken tegen een uitermate scherp advertentietarief.

Reizen & Recreatie omvat De Reiskrant van De Telegraaf, Sp!ts én de veertien regionale mediatitels van HDC Media (met onder meer Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, Leidsch Dagblad en de Gooi- en Eemlander). Met de inschakeling van deze combinatie wordt een landelijke dekking gerealiseerd met een kwalitatief regionaal bereik. De focus ligt op de Randstad.

De advertentieproposities van Reizen & Recreatie zijn gewone advertenties en rubrieksadvertenties. Laatstgenoemden kunnen online worden opgegeven via www.reizenenrecreatie.com.

De nieuwe reiscombinatie vervangt de dagbladcombinatie RDP Vakantie & Recreatie.

Over Telegraaf Media Nederland
Telegraaf Media Nederland is onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep) en omvat de Nederlandse activiteiten van TMG: Uitgeversmaatschappij De Telegraaf, HDC Media, Holland Combinatie, Basismedia, Telegraaf Tijdschriften Groep, Pilarczyk Media Groep, Telegraaf Productiehuis en Librium TV. In totaal exploiteert Telegraaf Media Nederland meer dan honderd printtitels, even zoveel websites, diverse `out of home TV'netwerken en een aantal videoproductiehuizen. Dat maakt Telegraaf Media Nederland het eerste complete mediahuis van Nederland, met verschillende mediamerken en ­ platformen, die onmisbaar zijn voor consument en adverteerder.



Ingezonden persbericht