Verlenging verzekering vooraf gemeld


Assurantiekantoor Diks breidt haar service uit

IJSSELSTEIN, 20080109 -- Assurantiekantoor Diks, specialist in verzekeringen op maat, breidt de service naar haar klanten uit. Zo krijgt de verzekerde drie maanden voordat het nieuwe contractjaar ingaat bericht via de e-mail van de op handen zijnde verlening. Dat biedt de klant nog genoeg mogelijkheid de verzekering op tijd te wijzigen of te beëindigen. Marc Diks: "Er is tegenwoordig veel te doen over automatische verlengingen van diensten en abonnementen. Natuurlijk proberen wij onze klanten de best mogelijke service te bieden en hebben vooruitlopend op de wensen van diverse consumentenorganisaties deze mogelijkheid in het leven geroepen."

Assurantiekantoor Diks werkt ook samen met de verzekeraar Intrasurance. Hierbij is het al mogelijk om verzekeringen per dag op te zeggen. Marc Diks:"Dit zal de toekomst worden. Consumenten willen zelf bepalen wanneer ze van een contract afwillen. Kijk maar naar de internet contracten van hetnet en naar de nieuwe online verzekeraar van fortis. Overal verdwijnen de lang lopende contracten. In de toekomst is het dus niet meer nodig de consument te informeren over een verlenging."

Met de nieuwe jaarlijkse premiecheck voor autoverzekeringen wordt de service verder uitgebreid. Diks: "Premies en voorwaarden veranderen natuurlijk regelmatig. Door elk jaar te kijken of de auto inmiddels elders goedkoper of beter verzekerd kan worden, weten wij zeker deze onder de meest gunstige voorwaarden ondergebracht wordt."





Assurantiekantoor Diks