BOVAG

10-01-2008
Twee nieuwe productontwikkelaars voor BOVAG Onafhankelijke Autobedrijven

BOVAG Onafhankelijke Autobedrijven heeft sinds 1 januari twee nieuwe Product Marketing Specialisten aan boord. Paul Klein (23) en Wijtze Terpstra (31) zijn de respectievelijke opvolgers van Joris Uppelschoten en Robert van Almkerk.

Paul Klein heeft HTS-autotechniek gedaan en deed zijn afstudeeropdracht bij BOVAG Onafhankelijke Autobedrijven. Op die manier zag ik dat BOVAG een organisatie is waar je met alle aspecten van de autobranche te maken krijgt. Een fijne plek dus om te starten met mijn eerste baan. Wijtze Terpstra heeft na de IVA een aantal jaren in after sales- en salesfuncties gewerkt bij diverse autobedrijven. Voordat hij bij BOVAG kwam werken was hij vestigingsmanager bij autobedrijf Terpstra in Winsum. Ik wil mooie en praktische producten ontwikkelen voor onze leden en deze op een goede manier op de markt brengen, aldus Terpstra.

De medewerkers zullen zich, net als hun voorgangers, bezighouden met het ontwikkelen van diensten en producten voor de bij BOVAG aangesloten onafhankelijke autobedrijven. Voorbeelden hiervan zijn tot nu toe de Lease Service Centers, de Mobiliteitsgarantie en de promotiecampagne Mijn autobedrijf.

Klik op de foto voor beeldmateriaal in hoge resolutie. Datum: 10-01-2008