Ingezonden persbericht


Persbericht 10 januari 2008

Remko Nugteren nieuwe Managing Director TradeDoubler Nederland


Na 7 jaar verlaat Jeroen Kramer TradeDoubler Nederland. Remko Nugteren, voorheen Sales Director TradeDoubler Nederland, is per 10 januari de nieuwe Managing Director.

Jeroen Kramer zegt: "Na 7 succesvolle jaren bij TradeDoubler Nederland ben ik toe aan een nieuwe uitdaging!" Onder zijn leiding is TradeDoubler Nederland in 7 jaar uitgegroeid tot een bedrijf met 30 werknemers en één van de best presterende landen van het TradeDoubler concern. Na zijn afscheid gaat Jeroen Kramer de komende maanden genieten van een welverdiende sabbatical en zich vooral richten op zijn gezin.

Remko Nugteren heeft een uitgebreide sales en management achtergrond. Deze ervaring heeft hij voor TradeDoubler NL al ruim opgedaan bij VNU media, zowel op offline als online gebied, voor titels als Intermediair en Emerce. "We gaan een volwassen fase in, waarin affiliate marketing, search en online campagnes samenkomen en een steeds essentiëler onderdeel vormen van het marketingbudget", geeft Remko Nugteren aan, "wij als Europees èn Nederlands marktleider gaan ons in 2008 dan ook nog meer focussen op onze full service activiteiten."

Over TradeDoubler:
TradeDoubler is een pan-Europese aanbieder van digital marketing en biedt diverse performance-based marketing oplossingen aan. De producten en services van TradeDoubler verschaffen bedrijven de tools en expertise om online resultaten te leveren, wat varieert van brand awareness tot aan het genereren van sales. TradeDoubler heeft haar hoofdkantoor in Zweden en lokale kantoren in 18 Europese landen. In het derde kwartaal van 2007 heeft TradeDoubler de IMW Group (The Search Works/ The Technology Works) overgenomen en daarmee een belangrijke stap richting Search gedaan. Met een uitgebreide marktkennis en een netwerk van ruim 118.000 actieve publishers realiseert TradeDoubler online resultaten voor meer dan 1.500 advertisers. TradeDoubler richt zich op (inter)nationale A-merken. Tot haar klantenkring behoren o.a. Apple, Dell, KLM, ING, Centerparcs, Kelkoo, TUI, Thomas Cook en eBay.
Met de lancering van TD Technology in Japan in januari 2008, heeft TradeDoubler een aanwezigheid op de Aziatische markt en een wereldwijd bereik.

Voor meer informatie over TradeDoubler: www.tradedoubler.com.



Ingezonden persbericht