Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

CMC reikt Coqs d'Honneur 2007 uit tijdens Nieuwjaarsreceptie. Maandag 14 januari 2008
Grand Hotel Krasnapolsky te Amsterdam, 17.00 uur

Op maandag 14 januari 2008 organiseerde het Centrum voor Merk en Communicatie (het CMC, bestaande uit het GVR, de VEA en de BVA) hét Nieuwjaarsevenement voor de marketingcommunicatie branche. Dit jaar vond de nieuwjaarsreceptie plaats in de sfeervolle Wintertuin van het NH Grand Hotel Krasnapolsky te Amsterdam.

Tijdens deze feestelijke avond reikte Hans Hillen (voorzitter CMC) de Coqs d'Honneur uit. Net als voorgaande jaren werden de prijzen uitgereikt aan personen die zich verdienstelijk hebben gemaakt voor het marketingcommunicatievak. De bij het CMC aangesloten organisaties konden hun stem uitbrengen op de Jonge Haan 2007, een jong aanstormend talent binnen marketing- en communicatie (onder de 30 jaar!). Dit jaar werd tevens een Coq de Grand Honneur uitgereikt. Deze prijs wordt uitgereikt aan iemand die tijdens zijn of haar gehele carrière veel heeft betekend voor het vak.

De Coqs d'Honneur zijn gewonnen door:

- Marcel Beerthuizen (sponsoring-goeroe)

- Marco Derksen (freelance adviseur interactive marketing)
- Bas Verhart en Marleen Stikker (initiatiefnemers PICNIC)

De Jonge Haan 2007 ging naar Jasmijn Andringa, oprichter en directeur Stichting NoBEL. De Coq de Grand Honneur werd uitgereikt aan Paul Meijer.

Onder dit bericht staat per persoon een korte toelichting over hun bijdrage aan de marketingcommunicatie branche.

EINDE BERICHT