Ingezonden persbericht


Persbericht

Nieuwe commercieel directeur voor Trinicom

Wilp, 14 januari 2008 - Trinicom heeft Jim van den Heuvel (47) aangesteld als commercieel directeur. Zijn voornaamste verantwoordelijkheden zijn het aansturen van de afdelingen sales en marketing en het vergroten van het marktaandeel, het commerciële netwerk en de naamsbekendheid van Trinicom. Van den Heuvel maakt deel uit van het management team.

Vóór zijn indiensttreding bij Trinicom was Van den Heuvel vice-president sales en marketing bij het Finse softwarebedrijf Trackway. Trackway is een grote speler op het gebied van supply chain visibility en toepassingen voor tracking and tracing. Van den Heuvel stuurde de internationale sales- en marketingorganisatie aan en heeft een indirect kanaal opgezet in EMEA. Voorheen vervulde hij verschillende sales- en business development functies bij internationale organisaties als Nortel, Hewlett-Packard en EMC.

Jim van den Heuvel gaat zich richten op het uitbouwen van Trinicom's naamsbekendheid en footprint in de Nederlandse markt. "Trinicom beschikt over het juiste productportfolio en de juiste referenties. Er is bovendien ruim voldoende vraag vanuit de markt naar customer interaction management software. Ik verwacht dat het jaar 2008 voor Trinicom een jaar zal worden van sterke groei in marktaandeel in Nederland en uitbouw van de buitenlandse vestigingen. Samen met mijn team ga ik een belangrijke bijdrage leveren aan het realiseren en stroomlijnen van deze groei", aldus Van den Heuvel.

De aanstelling van Van den Heuvel volgt op een aantal wijzigingen in de organisatiestructuur van Trinicom. De landelijke vestigingen zijn onder andere duidelijker verantwoordelijk voor hun eigen sales en marketing. CEO Wilco Rietberg: "Na vele jaren van groei hebben we in 2007 opnieuw een omzetgroei van 25 procent weten te realiseren. Dit vroeg om de nodige aanpassingen binnen onze organisatiestructuur. Daarom hebben we de verantwoordelijkheden en lijnen duidelijker vastgelegd. De nieuwe structuur biedt een gedegen basis voor verdere groei, waar Jim van den Heuvel zeker aan zal bijdragen."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Cendris, SNT, Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.


---

Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com