Zelf communicatieprofessionals zoeken op communicatiewinkel.nl


Communicatiewinkel.nl, dé etalage voor zelfstandige communicatieprofessionals

UTRECHT, 20080114 -- Op de nieuwe website van de Communicatiewinkel kunnen bedrijven en organisaties nu zelf de meest geschikte communicatieprofessional voor hun opdracht zoeken. Rechtstreeks en zonder bemiddelingskosten. De Communicatiewinkel speelt hiermee in op de trend dat bedrijven vaker extern communicatieadvies inschakelen. De aangesloten zelfstandige communicatieprofessionals presenteren zichzelf uitgebreid op de website.

Voor bedrijven en organisaties
Bedrijven en organisaties kunnen op de website via de uitgebreide zoekfunctionaliteit zelfstandige communicatieprofessionals zoeken op basis van expertise, sector, beschikbaarheid, regio, opleiding, werkervaring, wijze van inzetbaarheid en beroepsniveau. Ook is op de website te zien voor welke organisaties en bedrijven de aangesloten communicatieprofessionals eerder gewerkt hebben.

Voor zelfstandige communicatieprofessionals
De aangesloten communicatieprofessionals zijn met deze vernieuwde website beter vindbaar voor (potentiële) opdrachtgevers. Zij hebben ruime mogelijkheden om zichzelf en hun expertise te etaleren.

Communicatiewinkel
De Communicatiewinkel is een platform voor zelfstandige communicatieprofessionals. De website fungeert als vindplaats, het netwerk als professionele achterban. De Communicatiewinkel is hét netwerk waar vraag naar en aanbod van kennis, ervaring en expertise bij elkaar komt. Inmiddels zijn dertig senior communicatieprofessionals aangesloten die gemiddeld zeventien jaar werkervaring hebben. Zij blijven zelfstandig en doen dus zelf zaken met de klant. Als abonnee worden zij automatisch lid van het Platform voor Zelfstandig Ondernemers (PZO) en profiteren ze van korting op verschillende activiteiten van Kluwer. Het netwerk heeft een klantenkring van ruim 300 bedrijven.

Krachtenbundeling
Het delen van kennis, kunde en klantenkring staat bij de Communicatiewinkel centraal. De aangesloten communicatieprofessionals vormen een netwerk van vakgenoten, waardoor ze ervaringen kunnen uitwisselen en elkaar kunnen inschakelen voor aanvullende expertise of bijvoorbeeld bij ziekte. Met deze achterban kan de aangesloten professional vanuit dit concept concurreren met de grotere communicatiebureaus van Nederland.

Kwaliteitslabel
Bij een eenmansbureau vallen vakmanschap en ondernemerschap samen. Bedrijven zullen daar de voordelen van ervaren: flexibiliteit, betrokkenheid en een goede prijs-kwaliteitverhouding. De Communicatiewinkel wil kwaliteit in de schappen en hanteert daarom een selectieprocedure op basis van referenties, kennis, opleiding, ervaringsjaren en persoonlijkheid. Daarnaast heeft de Communicatiewinkel een uitgebreid programma voor de professionalisering van de aangesloten zelfstandigen.





Communicatiewinkel