Proximus verlengt klantenservicecontract met TechTeam Global voor vier jaar
15/01/2008 14:40
PR Newswire
SOUTHFIELD, Michigan, January 15 /PRNewswire/ --
- Proximus verlengt niet alleen het contact, maar voegt ook nieuwe
diensten toe
TechTeam Global, Inc., (Nasdaq: TEAM), een internationale provider van
informatietechnologie (IT), bedrijfsondersteuning en uitbestedingsdiensten
voor bedrijfsprocessen, heeft vandaag bekendgemaakt het contact met Belgacom
Mobile, beter bekend onder de merknaam Proximus, voor het leveren van
meertalige klantenondersteuning voor haar "Pay & Go" klanten met vier jaar te
hebben verlengd.
Belgacom Mobile is de grootste operator van mobiele telecommunicatie in
België, met meer dan 2,3 miljoen Pay & Go klanten (klanten met een prepaid
belkaart) die zij zeven dagen per week van dienst is. Sinds 2004 heeft
TechTeam Global de Pay & Go klanten te woord gestaan in het Nederlands, Frans
en Engels, via telefoon en internet.
Naast de meertalige klantenservice zijn Proximus en TechTeam Global van
start gegaan met het "Inbound Customer Development" programma dat Proximus
moet helpen haar klantenpotentieel te realiseren. De
klantenservicemedewerkers van TechTeam beoordelen of een beller in aanmerking
komt voor andere Proximus-diensten, en zo ja, stellen deze diensten voor aan
de klant.
"Het is onze missie topkwaliteit te leveren en onze afnemers te helpen
bij het versterken van hun klantrelaties door de waarde van de klant over de
periode dat deze klant is te verhogen," aldus Matina Fuentes, Customer
Service Manager bij TechTeam. "Naast ons op maat gesneden kwaliteitssysteem,
dat we samen met Proximus in 2004 hebben ontwikkeld, zijn we van plan actuele
onderzoeken te houden naar de tevredenheid van de klant, door middel van een
interactief automatisch spraaksysteem."
Dani Van Himbeeck, directrice van Mass Market Operations bij Proximus,
merkt op: "We zijn erin geslaagd een sterke relatie met TechTeam op te bouwen
sinds 2004, en dankzij onze wekelijkse contacten kunnen onze beide bedrijven
gericht blijven op wat essentieel is - de tevredenheid van de klant. TechTeam
is een partner die flexibel genoeg is om ons te vergezellen op onze weg naar
een betere relatie met onze klanten, elke dag weer, en daarbij telkens te
worden geconfronteerd met nieuwe ontwikkelingen en uiterst ambitieuze
doelstellingen. Ik heb er het volste vertrouwen in dat we erin zullen slagen
onze resultaten in de komende vier jaar nog verder te verbeteren."
"Het verheugt ons zeer meertalige klantenservicediensten te blijven
verzorgen voor Proximus," aldus Christoph Neut, Senior Vice President van
TechTeam voor de regio EMEA. "De mobiele telecommunicatiebranche is een
uiterst competitieve markt waar klanten een steeds hoger serviceniveau
verwachten van hun providers. TechTeam zet zich volledig in deze vraag te
blijven beantwoorden om Proximus te helpen haar klantenbestand te behouden en
uit te breiden."
Over TechTeam Global, Inc.
TechTeam Global, Inc. is een internationale provider van
informatietechnologie, bedrijfsondersteuning en uitbestedingsdiensten voor
bedrijfsprocessen aan Fortune 1000 ondernemingen, multinationale bedrijven,
productenleveranciers, het midden- en kleinbedrijf en overheidsinstellingen.
Het vermogen van TechTeam om computerservices te integreren in een flexibele,
ITIL-gebaseerde oplossing is een kernelement binnen haar strategie.
Partnerschappen met internationale ondernemingen die de toon zetten in hun
klasse schenken TechTeam unieke expertise en ervaring in het leveren van
ondersteuningsoplossingen voor informatietechnologie. Bel voor meer
informatie over TechTeam Global, Inc. en haar diensten +1-800-522-4451 in de
Verenigde Staten en bezoek op onze websites www.techteam.com en
www.techteam.eu. TechTeam's aandelen worden verhandeld op de Nasdaq Global
Market onder de aanduiding "TEAM".
Safe Harbor-verklaring
De uitspraken in dit persbericht die niet puur historisch zijn, waaronder
uitspraken met betrekking tot de verwachtingen, hoop, overtuigingen,
intenties of strategieën van het bedrijf voor de toekomst, zijn uitspraken
met betrekking tot de toekomst ("forward-looking statements") in de zin van
artikel 27A van de Securities Act of 1933, inclusief amendementen, en artikel
21E van de Securities Exchange Act of 1934, inclusief amendementen. Tot
uitspraken met betrekking tot de toekomst behoren uitspraken betreffende,
onder andere, de groei van de prestaties van het bedrijf. Uitspraken met
betrekking tot de toekomst zijn vaak te herkennen aan woorden als, onder
andere, "anticiperen", "geloven", "van plan zijn", "schatten", "beloven",
"verwachten", "zullen", "op voorwaarde dat" en vergelijkbare uitdrukkingen.
Potentiële beleggers worden gewaarschuwd dat dergelijke uitspraken met
betrekking tot de toekomst geen garantie vormen voor de resultaten in de
toekomst en bepaalde risico's en onzekerheden inhouden. De werkelijke
resultaten kunnen in aanzienlijke mate afwijken van de resultaten die in de
uitspraken met betrekking tot de toekomst worden beschreven. Hierbij spelen
diverse factoren een rol. Tot deze factoren behoren, onder andere, vertraging
bij de implementatie van een nieuw servicemodel, het onvermogen van TechTeam
om voldoende gekwalificeerd personeel voor het project te vinden, wijzigingen
in de activiteiten en vereisten van het bedrijf van de klant, onvoorziene
problemen die voortvloeien uit de overgang vanuit het voormalige servicemodel
van de klant, en andere moeilijkheden die zich kunnen voordoen tijdens het
bieden van de serviceoplossingen aan de klant. Alle uitspraken met betrekking
tot de toekomst in dit persbericht zijn gebaseerd op informatie die op de
datum van publicatie ervan bij het bedrijf bekend was. Het bedrijf neemt niet
de verplichting op zich dergelijke verklaringen met betrekking tot de
toekomst te actualiseren. Potentiële beleggers wordt tevens aangeraden kennis
te nemen van de rapporten van het bedrijf op formulieren 8-K, 10-Q en 10-K,
ingediend bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission, inclusief de
bespreking en analyse door het management van de financiële toestand en
resultaten van activiteiten, en de risico's die daarin van tijd tot tijd
worden besproken.
Website: http://www.techteam.com
http://www.techteam.eu
Isabelle Geerts, Marketing Manager EMEA, +32-2-620-20-29, igeerts@techteam.com, of Christoph Neut, Senior Vice President EMEA, +32-2-620-20-20, cneut@techteam.com, beide van TechTeam Global nv/sa