Proximus verlengt klantenservicecontract met TechTeam Global voor vier jaar

15/01/2008 14:40



PR Newswire



SOUTHFIELD, Michigan, January 15 /PRNewswire/ --

- Proximus verlengt niet alleen het contact, maar voegt ook nieuwe diensten toe

TechTeam Global, Inc., (Nasdaq: TEAM), een internationale provider van informatietechnologie (IT), bedrijfsondersteuning en uitbestedingsdiensten voor bedrijfsprocessen, heeft vandaag bekendgemaakt het contact met Belgacom Mobile, beter bekend onder de merknaam Proximus, voor het leveren van meertalige klantenondersteuning voor haar "Pay & Go" klanten met vier jaar te hebben verlengd.

Belgacom Mobile is de grootste operator van mobiele telecommunicatie in België, met meer dan 2,3 miljoen Pay & Go klanten (klanten met een prepaid belkaart) die zij zeven dagen per week van dienst is. Sinds 2004 heeft TechTeam Global de Pay & Go klanten te woord gestaan in het Nederlands, Frans en Engels, via telefoon en internet.

Naast de meertalige klantenservice zijn Proximus en TechTeam Global van start gegaan met het "Inbound Customer Development" programma dat Proximus moet helpen haar klantenpotentieel te realiseren. De
klantenservicemedewerkers van TechTeam beoordelen of een beller in aanmerking komt voor andere Proximus-diensten, en zo ja, stellen deze diensten voor aan de klant.

"Het is onze missie topkwaliteit te leveren en onze afnemers te helpen bij het versterken van hun klantrelaties door de waarde van de klant over de periode dat deze klant is te verhogen," aldus Matina Fuentes, Customer Service Manager bij TechTeam. "Naast ons op maat gesneden kwaliteitssysteem, dat we samen met Proximus in 2004 hebben ontwikkeld, zijn we van plan actuele onderzoeken te houden naar de tevredenheid van de klant, door middel van een interactief automatisch spraaksysteem."

Dani Van Himbeeck, directrice van Mass Market Operations bij Proximus, merkt op: "We zijn erin geslaagd een sterke relatie met TechTeam op te bouwen sinds 2004, en dankzij onze wekelijkse contacten kunnen onze beide bedrijven gericht blijven op wat essentieel is - de tevredenheid van de klant. TechTeam is een partner die flexibel genoeg is om ons te vergezellen op onze weg naar een betere relatie met onze klanten, elke dag weer, en daarbij telkens te worden geconfronteerd met nieuwe ontwikkelingen en uiterst ambitieuze doelstellingen. Ik heb er het volste vertrouwen in dat we erin zullen slagen onze resultaten in de komende vier jaar nog verder te verbeteren."

"Het verheugt ons zeer meertalige klantenservicediensten te blijven verzorgen voor Proximus," aldus Christoph Neut, Senior Vice President van TechTeam voor de regio EMEA. "De mobiele telecommunicatiebranche is een uiterst competitieve markt waar klanten een steeds hoger serviceniveau verwachten van hun providers. TechTeam zet zich volledig in deze vraag te blijven beantwoorden om Proximus te helpen haar klantenbestand te behouden en uit te breiden."

Over TechTeam Global, Inc.
TechTeam Global, Inc. is een internationale provider van informatietechnologie, bedrijfsondersteuning en uitbestedingsdiensten voor bedrijfsprocessen aan Fortune 1000 ondernemingen, multinationale bedrijven, productenleveranciers, het midden- en kleinbedrijf en overheidsinstellingen. Het vermogen van TechTeam om computerservices te integreren in een flexibele, ITIL-gebaseerde oplossing is een kernelement binnen haar strategie. Partnerschappen met internationale ondernemingen die de toon zetten in hun klasse schenken TechTeam unieke expertise en ervaring in het leveren van ondersteuningsoplossingen voor informatietechnologie. Bel voor meer informatie over TechTeam Global, Inc. en haar diensten +1-800-522-4451 in de Verenigde Staten en bezoek op onze websites www.techteam.com en www.techteam.eu. TechTeam's aandelen worden verhandeld op de Nasdaq Global Market onder de aanduiding "TEAM".

Safe Harbor-verklaring
De uitspraken in dit persbericht die niet puur historisch zijn, waaronder uitspraken met betrekking tot de verwachtingen, hoop, overtuigingen, intenties of strategieën van het bedrijf voor de toekomst, zijn uitspraken met betrekking tot de toekomst ("forward-looking statements") in de zin van artikel 27A van de Securities Act of 1933, inclusief amendementen, en artikel 21E van de Securities Exchange Act of 1934, inclusief amendementen. Tot uitspraken met betrekking tot de toekomst behoren uitspraken betreffende, onder andere, de groei van de prestaties van het bedrijf. Uitspraken met betrekking tot de toekomst zijn vaak te herkennen aan woorden als, onder andere, "anticiperen", "geloven", "van plan zijn", "schatten", "beloven", "verwachten", "zullen", "op voorwaarde dat" en vergelijkbare uitdrukkingen. Potentiële beleggers worden gewaarschuwd dat dergelijke uitspraken met betrekking tot de toekomst geen garantie vormen voor de resultaten in de toekomst en bepaalde risico's en onzekerheden inhouden. De werkelijke resultaten kunnen in aanzienlijke mate afwijken van de resultaten die in de uitspraken met betrekking tot de toekomst worden beschreven. Hierbij spelen diverse factoren een rol. Tot deze factoren behoren, onder andere, vertraging bij de implementatie van een nieuw servicemodel, het onvermogen van TechTeam om voldoende gekwalificeerd personeel voor het project te vinden, wijzigingen in de activiteiten en vereisten van het bedrijf van de klant, onvoorziene problemen die voortvloeien uit de overgang vanuit het voormalige servicemodel van de klant, en andere moeilijkheden die zich kunnen voordoen tijdens het bieden van de serviceoplossingen aan de klant. Alle uitspraken met betrekking tot de toekomst in dit persbericht zijn gebaseerd op informatie die op de datum van publicatie ervan bij het bedrijf bekend was. Het bedrijf neemt niet de verplichting op zich dergelijke verklaringen met betrekking tot de toekomst te actualiseren. Potentiële beleggers wordt tevens aangeraden kennis te nemen van de rapporten van het bedrijf op formulieren 8-K, 10-Q en 10-K, ingediend bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission, inclusief de bespreking en analyse door het management van de financiële toestand en resultaten van activiteiten, en de risico's die daarin van tijd tot tijd worden besproken.

Website: http://www.techteam.com
http://www.techteam.eu

Isabelle Geerts, Marketing Manager EMEA, +32-2-620-20-29, igeerts@techteam.com, of Christoph Neut, Senior Vice President EMEA, +32-2-620-20-20, cneut@techteam.com, beide van TechTeam Global nv/sa