Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Infor brengt CRM software voor retailers op de markt

Barneveld, 15 januari 2008 --- Infor komt met een nieuwe versie van zijn outbound marketingtoepassing, Infor CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1. Met deze Customer Relationship Management (CRM) software kunnen retailers in een kort tijdsbestek effectieve actiegestuurde campagnes opzetten.

Infor s marktleidende reeks CRM software biedt organisaties marketing, sales, services en klantenanalyses. Tot de gebruikers behoren een aantal wereldwijde marktleiders, onder andere in de financiële sector en de telecommunicatie. CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1 van Infor helpt organisaties de klantbehoefte te begrijpen en hier op in te spelen. Het doel hiervan is om de merkloyaliteit te versterken en de omzet te verhogen.

De software biedt real-time en actiegestuurde informatie die de campagnedoelen ondersteunt door het integreren van data tussen de outbound marketing en event management systemen. Dankzij deze functionaliteit krijgt de klant de boodschap van de retailer precies op het moment dat het het meest waarschijnlijke is dat hij gaat reageren. Het begrijpen van de klantbehoefte en het hierop inspelen met een consistente, positieve boodschap zijn factoren die bepalend zijn voor het succes van een retailer. Vooral in de sterk concurrerende en veranderende markten van tegenwoordig , stelt Dr. Patric Timmermans, directeur CRM product marketing bij Infor.

Infor CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1 bevat eveneens een functionaliteit waarmee delen van een campagne op verschillende momenten kunnen worden uitgevoerd. Dit is met name van belang bij campagnes waar verschillende soorten media worden ingezet. Timing is hier de factor die een consequente en continue dialoog mogelijk maakt.

Enkele nieuwe functionaliteiten zijn:


· Het automatisch bepalen welke acties uitgevoerd moeten zijn voordat een volgende stap ondernomen wordt (bijvoorbeeld een direct mail wordt opgevolgd door een e-mail)


· Gedetailleerde rapportages voor elk klantsegment die inzicht geven in de effectiviteit van campagnes


· De mogelijkheid om delen van een campagne opnieuw te gebruiken. Hiermee kunnen campagnes sneller en efficiënter worden opgesteld


· Het in kaart brengen welke gegevens afhankelijk zijn van elkaar, om daarmee incomplete datasets te voorkomen

Infor CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1 biedt marketeers de mogelijkheid om campagnes via meerdere kanalen eenvoudig te plannen en te beheren. Campagnes kunnen worden uitgevoerd en op hetzelfde moment worden geanalyseerd. Campagnes en rapportages zijn niet langer afhankelijk van het systeem dat naar nieuwe gegevens moet zoeken. Dit zorgt voor meer flexibiliteit en is bepalend voor het succes van campagnes die automatisch uitgevoerd worden, zoals e-mail en SMS.

Over Infor

Infor levert branchespecifieke bedrijfssoftware. Met haar jarenlange ervaring, stellen de oplossingen van Infor organisaties van allerlei grootte in staat ondernemender te werk te gaan en zich aan te passen aan de snelle veranderingen van de wereldmarkt. Belangrijke kerncijfers: met 2,1 miljard US $ omzet is Infor in omvang de 10de softwareonderneming ter wereld. Bij het bedrijf werken wereldwijd 9.200 medewerkers in kantoren in meer dan 100 landen. Zij bedienen 70.000 klanten met software, implementatie en ondersteunende diensten. Zie