Overleeft úw winkel internet in 2008


NAARDEN, 20071211 -- De opmars van internetwinkels is voor reguliere winkeliers een verontrustend vooruitzicht. Maar internet biedt juist kansen als u het goede voornemen heeft uw winkel online te zetten. Mediaxplosion gaat ervoor zorgen dat uw voornemen niet alleen een voornemen blijft, maar juist realiteit wordt. Hoe? Om te beginnen krijgt u een gratis entreebewijs voor de Webwinkel Vakdagen op 16 en 17 januari. Daar kunt u bij de stand van Mediaxplosion een kijkje in de keuken van succesvolle webshops komen nemen.

Een bezoekje aan de stand van Mediaxplosion levert u meer op dan alleen een visitekaartje. Michel Meijerink, oprichter van Mediaxplosion en eigenaar van een aantal online winkels laat u op 16 en 17 januari in de Jaarbeurs een uniek kijkje nemen achter de schermen van nummer 1 webshop in zijn segment, www.soundxplosion.nl. Wat er bij het opstarten van een webshop komt kijken, wat de mogelijkheden en kosten zijn en wat het betekent om vanuit een commercieel gedachtegoed te werken weet ervaringsdeskundige Michel als geen ander. Hij en zijn team staan speciaal op de Webwinkel Vakdagen om u daarover te informeren en op weg te helpen.

Heeft u daarna nog behoefte aan een rustig gesprek? Dan kunt u met één van de specialisten van Mediaxplosion bij de stand een afspraak maken voor een gratis en vrijblijvend advies op het kantoor van Mediaxplosion. Tijdens dit consult kunt u met één van de specialisten uw idee bespreken en wordt u voorzien van een stappenplan, do's and don'ts, links naar nuttige instanties, marketingtips en nog veel meer. De gratis toegangskaarten, welke tevens dienen als voucher voor een gratis consult, kunt u krijgen via www.mediaxplosion.nl/webwinkel. Onder de bezoekers van de Mediaxplosion stand worden ook nog eens 5 inschrijvingen uitgeloot voor het seminar "Starten van een webwinkel" van de Kamer van Koophandel.

Het belang van internet voor de detailhandel wordt steeds groter, en dat wil Mediaxplosion benadrukken. "Het online winkelen neemt toe en wij zien nog steeds te weinig traditionele winkels met websites, laat staan webshops. Zij missen hierdoor opportunities. De winkelier die morgen wil overleven moet vandaag online zijn" aldus Judith van Dijk, Marketing Director bij Mediaxplosion.

Over Mediaxplosion
Mediaxplosion is onderscheidend als webdesign bureau omdat zij niet alleen bezig is met webdesign en webdevelopment. Zij geeft ook advies bij het invullen en promoten van uw online businessstrategie. Mediaxplosion is eind 2003 opgericht door Michel Meijerink - een expert van het eerste uur met meer dan 15 jaar ervaring op top niveau binnen Nederlands' bekendste ICT en Internet bedrijven. Michel gebruikt nu zijn kennis om voor MKB'ers een herkenbaar en betrouwbaar merk binnen de webdesign markt op te bouwen. Dit doet hij samen met een team zeer enthousiaste en vakbekwame webdesigners, webdevelopers en (online) marketing professionals.