Ingezonden persbericht


Persbericht

Human Inference en DKSH DataCare Technologies sluiten exclusieve overeenkomst

om datakwaliteitsoplossingen in de Aziatische markt te leveren

Arnhem / Kuala Lumpur, 17 januari 2008. Human Inference, marktleider op het gebied van datakwaliteitsoftware, en DKSH DataCare Technologies Sdn Bhd hebben een exclusief samenwerkingscontract gesloten voor de opkomende APAC markt. DKSH zal Human Inference's datakwaliteitsoplossingen in de Aziatische markt aanbieden en ondersteunen.

DKSH is de leidende 'Market Expansion Services Group' in Azië. DKSH helpt en ondersteunt bedrijven bij het uitbreiden van bestaande markten en het betreden van nieuwe markten. DKSH is in 1865 opgericht en heeft inmiddels meer dan 21.500 medewerkers die in 2006 een omzet van 6.73 biljoen US Dollars realiseerden. De 'DataCare Technologies' dochteronderneming van DKSH richt zich volledig, en alleen met de producten van Human Inference, op de markt voor datakwaliteit in Azië.

Simon Chin, verkoopdirecteur van DKSH DataCare Technologies: "Deze samenwerking biedt precies de technologie die wij nodig hebben om onze datakwaliteitsexpertise om te zetten naar praktische softwareoplossingen voor onze klanten. De Human Inference software, inclusief de gecertificeerde SAP integraties, maakt het ons mogelijk om relevante oplossingen aan te bieden aan de vele SAP klanten die wij hebben."

Hugo Verwijs, CEO van Human Inference: "DKSH DataCare Technologies is een partner met een groot en aansprekend klantenbestand in Azië. Deze samenwerking geeft ons een unieke kans om met onze toonaangevende datakwaliteitsoplossingen uit te breiden in deze immense en, voor ons, nieuwe markt. Naast het feit dat we onze aanwezigheid kunnen uitbreiden in deze regio, is het een groot voordeel dat we nu ook lokale kennis en ondersteuning op het gebied van datakwaliteit in Azië kunnen aanbieden aan onze internationale klanten."

De eerste trainingen in het Human Inference hoofdkantoor in Arnhem zijn afgerond en inmiddels werkt men aan de eerste gezamenlijke implementatie.

Over Human Inference
Human Inference is marktleider op het gebied van oplossingen die de kwaliteit van gegevens verbetert en vervuiling voorkomt. De software is gebaseerd op natuurlijke taalverwerking die gebruikmaakt van landspecifieke kennis. Daarnaast kunnen gegevens vanuit verschillende databronnen geïntegreerd worden. De oplossingen zijn toegesneden op grote databases en bedrijfskritische systemen waarbij goede gegevenskwaliteit essentieel is.

Meer dan 220 bedrijven zetten de Human Inference oplossingen in voor het bereiken van customer intimacy, operational excellence en compliance. Gegevens van hoogwaardige kwaliteit zijn immers een harde voorwaarde voor het bereiken en behouden van een eenduidig klantbeeld, voldoen aan regelgeving, opsporing van fraude en efficiënte zoekprocessen in call centers.

Naast het hoofdkantoor in Arnhem heeft Human Inference ook vestigingen in Engeland, Duitsland en België en vertegenwoordigingen in Frankrijk, Italië, Zwitserland en Oostenrijk. Human Inference software is in gebruik bij, onder andere, ABN AMRO, Allianz, Belastingdienst Automatiseringscentrum, Centraal Beheer Achmea, Center Parcs, Delta Lloyd verzekeringsgroep, KPN Telecom, ING, E.ON IS GmbH, NS Reizigers, O2 GmbH & Co. KG, Schufa, Sparkassen Informatik GmbH & Co. KG, Telegraaf, Wegener en TNT Express GmbH.