Ingezonden persbericht


Persbericht

Telfort schakelt volledig over naar online facturatie met hulp van Ezwim.

Besparing goed voor het milieu, maar ook voor de portemonnee van Telfort-klant

Amsterdam, 17 januari 2008 - Ezwim, een toonaangevende Software-as-a-Service (SaaS) aanbieder van diensten om telecomkosten beheersbaar te houden en het service management te vereenvoudigen, kondigt vandaag aan dat het contract met Telfort, een dochteronderneming van KPN Telecom en leverancier van mobiele telecommunicatie diensten, vernieuwd en verlengd is. Een belangrijk onderdeel van het vernieuwde contract is het realiseren van Telfort's papierloze facturatie.

Arjan Bakker, Billing Manager van Telfort, : "Ezwim en Telfort werken sinds 2003 samen. Door gebruik te maken van Ezwim's diensten kan Telfort consumenten en zakelijke klanten online de rekening aanbieden. Onze strategie van papierloze facturatie heeft niet alleen geleid tot een besparing van papier, maar ook van tijd en geld. Besparingen die vervolgens weer worden doorgegeven aan onze klanten. Ezwim heeft bewezen de juiste managed services partner voor Telfort te zijn; Ezwim is in staat om grote aantallen gebruikers te ondersteunen door middel van haar dienstverlening, welke volledig is geïntegreerd in Telfort's infrastructuur. Daardoor kan Telfort zowel innovatieve diensten aanbieden, als haar positie als 'value player' in de mobiele markt handhaven ."

Een ander belangrijk punt voor Telfort is de mogelijkheid om een complete Telecom Management oplossing aan haar zakelijke klanten aan te bieden, die hierdoor in staat zijn om controle te krijgen over hun telecom uitgaven; voordelen zijn: elektronische facturen, geavanceerde telecom-analyses, splitsen van facturen in privé en zakelijk, kostenallocatie en beheer & administratie.

Ron van Valkengoed , Managing Director van Ezwim voegt hieraan toe: "We zijn er trots op dat we onze relatie met Telfort versterkt hebben. We stellen Telfort in staat om zich in de markt te onderscheiden met klantvriendelijke webdiensten voor haar klanten. Ons Software-as-a-Service model biedt Telfort een voordeel doordat wij een complete en geoutsourcde oplossing bieden die elk moment van de dag gebruikt kan worden en bovendien in staat is om grote aantallen gebruikers te ondersteunen."

Over Ezwim

Ezwim, opgericht in 2001, is een Software-as-a-Service speler (Saas) die Telecom Expense Management (TEM) diensten levert aan bedrijven en Online Telecom Management (OTM) diensten aan telecom operators. TEM diensten maken telecommunicatiekosten inzichtelijk en beheersbaar, en vereenvoudigen het administratieve proces op basis van zelfservice. OTM diensten stellen telecom operators in de gelegenheid hun klanten elektronische facturen, geavanceerde telecom-analyses, splitsen van facturen in privé en zakelijk, kostenallocatie en beheer & administratie aan te bieden. OTM diensten leiden tot een hogere klantretentie en lagere operationele kosten.

Ezwim is marktleider in Europa en ondersteunt 1,000,000 eindgebruikers met behulp van beveiligde internetapplicaties binnen een on-demand businessmodel. Klanten zijn onder meer Mexx, Epson, Tyco Electronics en de telecom operators Orange en Telfort.

Bezoek voor meer informatie over www.ezwim.com

Voor meer informatie

Ezwim BV

Wendy van Meer, Marketing Directeur
Tel. 020-8884388
Email: wvanmeer@ezwim.com