Mevrouw Rozema gelukkige winnares van drie nieuwe Chevrolets
(1/18/2008)
Eind vorig jaar heeft Chevrolet met âChevrolet DroomGarageâ de
grootste promotiecampagne ooit in Europa gelanceerd, waarbij de
hoofdprijswinnaar in ieder land maar liefst drie nieuwe Chevrolets kon
winnen. In totaal zullen er nu ruim 50 Chevrolets in elf Europese
landen worden uitgereikt.
De eerste overhandiging vond vandaag in Nederland plaats. Mevrouw
Rozema Kregel uit Yde nam bij Chevrolet-dealer Van Veen in Assen haar
drie nieuwe Chevrolets in ontvangst: een Matiz, een Kalos en een
Captiva.
De actie
Deelnemende spelers aan de âChevrolet DroomGarageâ campagne konden hun
drie favoriete Chevrolet-modellen âparkerenâ in de Chevrolet
DroomGarage, waarbij de hoofdprijswinnaar de drie autoâs van zijn
voorkeur daadwerkelijk thuis voor de deur mag zetten.
De wedstrijdkaarten werden verdeeld via belangrijke publicaties als
tv-gidsen en dagbladen en door promotieteams in winkelcentra. Ook
konden geïnteresseerden deelnemen via de speciale actiewebsite
http://DreamGarage.Chevrolet.nl.
De winnares
De eerste winnares in Europa was mevrouw Rozema Kregel uit Yde, die
vandaag bij Chevrolet-dealer Van Veen uit Assen haar drie nieuwe
Chevrolets in ontvangst mocht nemen. âWe beseffen dat ons nu iets
overkomt wat maar weinig mensen mee maken en mogen beleven. Het is
iets wat nauwelijks tot nooit voorkomt en wat eigenlijk onmogelijk
lijkt. Eén auto winnen in een prijsvraag is al tamelijk uniek, maar
ik heb er geen omschrijving voor wat het betekent als je in aanmerking
komt voor drie splinternieuwe autoâs. We kunnen het eigenlijk nog
steeds niet bevatten en dan te bedenken dat maar elf winnaars in heel
Europa in aanmerking kom voor een hoofdprijs als deze,â aldus de nog
steeds beduusde winnares.
âHet is misschien een dooddoener, maar dit is de eerste keer dat we
een nieuwe auto tot onze beschikking krijgen, en dan ook nog ineens
drie stuks. Waarbij de Captiva een auto is waar we normaal gesproken
alleen maar van kunnen dromen.â
Chevrolet Nederland
Lukas Knol, Marketing Manager van Chevrolet Nederland, over de
opvallende promotiecampagne: âChevrolet is een jong merk in Europa,
maar kan nu al terugzien op een reeks opvallende promotiecampagnes.
Pas twee jaar terug is in geheel Europa het nieuwe leveringsprogramma
van Chevrolet geïntroduceerd en onze aanwezigheid op de markt wordt
steeds nadrukkelijker. Toch blijven wij hard werken aan ons merkimago
en onze naams-bekendheid voor ons productgamma, onder andere door
aantrekkelijke acties als de samenwerking met PLUS, de structurele
Superdeals-aanbiedingen en activiteiten zoals de Chevrolet
DroomGarage. Onze verkoopcijfers over 2007 in geheel Europa hebben
overigens onze resultaten over het jaar daarvoor wederom ruimschoots
overtroffen. Ook in 2008 zal de consument nog veel van Chevrolet
horen.â
AutoRai