AutoRai

Mevrouw Rozema gelukkige winnares van drie nieuwe Chevrolets

(1/18/2008)
Eind vorig jaar heeft Chevrolet met âChevrolet DroomGarageâ de grootste promotiecampagne ooit in Europa gelanceerd, waarbij de hoofdprijswinnaar in ieder land maar liefst drie nieuwe Chevrolets kon winnen. In totaal zullen er nu ruim 50 Chevrolets in elf Europese landen worden uitgereikt.

De eerste overhandiging vond vandaag in Nederland plaats. Mevrouw Rozema Kregel uit Yde nam bij Chevrolet-dealer Van Veen in Assen haar drie nieuwe Chevrolets in ontvangst: een Matiz, een Kalos en een Captiva.

De actie
Deelnemende spelers aan de âChevrolet DroomGarageâ campagne konden hun drie favoriete Chevrolet-modellen âparkerenâ in de Chevrolet DroomGarage, waarbij de hoofdprijswinnaar de drie autoâs van zijn voorkeur daadwerkelijk thuis voor de deur mag zetten.

De wedstrijdkaarten werden verdeeld via belangrijke publicaties als tv-gidsen en dagbladen en door promotieteams in winkelcentra. Ook konden geïnteresseerden deelnemen via de speciale actiewebsite http://DreamGarage.Chevrolet.nl.

De winnares
De eerste winnares in Europa was mevrouw Rozema Kregel uit Yde, die vandaag bij Chevrolet-dealer Van Veen uit Assen haar drie nieuwe Chevrolets in ontvangst mocht nemen. âWe beseffen dat ons nu iets overkomt wat maar weinig mensen mee maken en mogen beleven. Het is iets wat nauwelijks tot nooit voorkomt en wat eigenlijk onmogelijk lijkt. Eén auto winnen in een prijsvraag is al tamelijk uniek, maar ik heb er geen omschrijving voor wat het betekent als je in aanmerking komt voor drie splinternieuwe autoâs. We kunnen het eigenlijk nog steeds niet bevatten en dan te bedenken dat maar elf winnaars in heel Europa in aanmerking kom voor een hoofdprijs als deze,â aldus de nog steeds beduusde winnares.
âHet is misschien een dooddoener, maar dit is de eerste keer dat we een nieuwe auto tot onze beschikking krijgen, en dan ook nog ineens drie stuks. Waarbij de Captiva een auto is waar we normaal gesproken alleen maar van kunnen dromen.â

Chevrolet Nederland
Lukas Knol, Marketing Manager van Chevrolet Nederland, over de opvallende promotiecampagne: âChevrolet is een jong merk in Europa, maar kan nu al terugzien op een reeks opvallende promotiecampagnes. Pas twee jaar terug is in geheel Europa het nieuwe leveringsprogramma van Chevrolet geïntroduceerd en onze aanwezigheid op de markt wordt steeds nadrukkelijker. Toch blijven wij hard werken aan ons merkimago en onze naams-bekendheid voor ons productgamma, onder andere door aantrekkelijke acties als de samenwerking met PLUS, de structurele Superdeals-aanbiedingen en activiteiten zoals de Chevrolet DroomGarage. Onze verkoopcijfers over 2007 in geheel Europa hebben overigens onze resultaten over het jaar daarvoor wederom ruimschoots overtroffen. Ook in 2008 zal de consument nog veel van Chevrolet horen.â