PCM Uitgevers


21/01/2008
NL magazines en MijnNL.nl naar Boomerang

Boomerang en de stadsmagazines van NL Unlimited, een dochteronderneming van PCM Uitgevers, gaan samen verder in de Boomerang Groep. PCM neemt een minderheidsbelang in de Boomerang Groep.

NL Unlimited verhuist samen met Boomerang per begin april naar het nieuwe Boomerang Casa in Amsterdam Noord. âBoomerang is samen met NL sterker dan ooit met media aanwezig in de stad en het uitgaansleven. De jonge en actieve stadsbewoner is met traditionele media steeds moeilijker te bereiken. NL en Boomerang zijn allebei âinsidersâ; we talk the talk and we walk the walk.â zegt Serge Brabander, algemeen directeur van Boomerang Media in een toelichting

âWij voelen ons erg thuis bij de creatieve en ondernemende cultuur die er bij Boomerang heerst. We opereren in dezelfde doelgroep en door kennis en middelen te delen kunnen we sneller groeien. De strategische relatie met PCM blijft warm, en met Boomerang kunnen we onze propositie verder uitbouwen. Voor PCM blijft de markt van jong volwassenen van groot belang. Door de krachten te bundelen kunnen we een veel sterkere positie op de uitgaans- en lifestylemarkt innemen en deze doelgroep voor de adverteerders nog beter bedienen â aldus Hylke Vlierhuis die als uitgever leiding blijft geven aan NL Unlimited.

De succesvolle gratis stadsmagazines NL10, NL20, NL30 en NL70 zijn inmiddels een vaste waarde in de vier grote steden. Gezamenlijk zetten Boomerang en NL Unlimited in op de uitbouw van de snel groeiende websites www.mijnNL.nl en www.boomerang.nl en de ontwikkeling van nieuwe proposities gericht op de jonge en actieve doelgroep in de Nederlandse steden.

Bron: Raad van Bestuur