Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

BR-ND Mountain Design maakt Roosvicee meer Multivit

De markt van vruchtensappen is een dynamische en sterk compitatieve markt. Binnen deze context heeft Heinz Benelux de doelstelling om met het merk en assortiment van RoosVicee haar autoriteit te herbevestigen als heerlijke, natuurlijke en voedzame fruitdrank voor het gehele gezin. Voor deze ambitie heeft BR-ND Mountain Design een nieuw concept en ontwerp gemaakt. De centrale gedachte is gebaseerd op het gevoel alsof we in een grote tuin een zomerse picknick hebben. In deze frisse natuurlijke omgeving zijn de varianten duidelijk te onderscheiden en geven een smakelijk gevoel van gezonde voedzaamheid. Dit concept is zowel in de visuele als verbale identiteit uitgewerkt.

Bijgesloten:

- Afbeelding Roosvicee Multivit Light Bosvruchten

Over BR-ND Mountain Design:

BR-ND Mountain Design is an international design agency with a dedicated team of creatives, strategists and project managers. Originally focused on innovative and distinctive packaging, our passion now extends to other disciplines of brand strategy and brand creation. BR-ND Mountain Design is member of the family of BR.ND People, an international group of branding agencies. Together with our clients, we combine solid strategy with outstanding creativity and operational excellence to craft inspirational brands.

Voor meer informatie over het persbericht:

Rik Keessen
Client Director
()

BR.ND People is an international group of branding agencies. Together with our clients, we combine solid strategy with outstanding creativity to craft inspirational brands.

BR.ND Mountain Design
Scheveningseweg 42
2517 KV The Hague
The Netherlands
Telephone +31 (0)70 3022080
Mobile +31 (0)6 53815112
Fax +31 (0)70 3022089
rik@mountaindesign.nl
www.mountaindesign.nl