Ingezonden persbericht


Case Logic presteert uitstekend in 2007

Origineel productdesign en innovatie blijven focus voor 2008

Gembloux, België, 21 januari, 2008 - Case Logic, wereldwijd marktleider in het ontwerpen en produceren van lifestyle accessoires, maakt vandaag bekend dat hun omzet in Europa met ruim 30% is toegenomen en dat het bedrijf 200 nieuwe producten heeft geïntroduceerd op de Europese markt in 2007.

Innovatie, drijvende kracht achter succes Case Logic

Met meer dan 100 patenten voor het innovatieve design en de technologie van hun producten heeft Case Logic ernaar gestreefd om het dagelijkse leven in 2007 comfortabeler te maken. Door kwaliteit, hoogwaardig materiaal en origineel design te combineren, ontwikkelt Case Logic functionele producten met een persoonlijkheid, hierbij steeds rekening houdend met de wensen van de klant.

De lancering van de nieuwe categorie Lifestyle, die bestaat uit productlijnen aangepast aan het drukke leven van moderne mannen en vrouwen, heeft een enorme impact gehad op het succes van het bedrijf. Mobile computing en Photo/Video waren de twee best verkochte productcategorieën van 2007.

"2007 was een zeer boeiend jaar voor Case Logic", vertelt Julia Rost, Product & Marketing Manager van Case Logic Europe. "Wij hebben van het vinden van originele kleuren, materialen en opbergoplossingen onze prioriteit gemaakt. Ons doel is simpel - onafhankelijk van leeftijd, beroep of persoonlijke smaak, iedereen moet zijn of haar favoriet kunnen vinden in ons productaanbod."

Europese groei zet door

In april 2007, is Case Logic overgenomen door Thule AB, wereldleider in Sports Utility Transportation, met als doel Case Logic's aanwezigheid op de markt van opbergoplossingen uit te breiden. Deze overname geeft Case Logic de kans nieuwe markten te betreden (autodealers, accessoirewinkels voor auto's en outdoor-ketens) en hun klantensegment te verbreden.

Vandaag worden de producten van Case Logic verkocht in meer dan 30 landen op de EMEA-markt en dit distributienetwerk zal in 2008 nog verder uitgebreid worden.

"In 2008 hopen we het succes van vorig jaar verder uit te bouwen door ons productaanbod uit te breiden, door voorop te blijven op het gebied van design en trends in hardware accessoires en door functionaliteit met uniek design te blijven combineren. Case Logic blijft zich richten op innovatie en design, want de aandacht die we hieraan hebben besteed is de sleutel geweest tot ons succes in 2007", vertelt Emmanuel de Blommaert, Director of Sales, Marketing & Product Development.

Over Case Logic, www.caselogic.eu

Case Logic, een merk van de Thule Group, is toonaangevend in de ontwikkeling en productie van intelligente opbergoplossingen voor mensen met een druk leven. Het bedrijf ontwerpt unieke en intuïtieve producten om gebruiksvoorwerpen op te bergen, te beschermen en te vervoeren.

Vandaag bestaat het productaanbod van Case Logic uit meer dan driehonderd opbergoplossingen voor professioneel en privé-gebruik evenals mobiele accessoires: Mobile Computer, Lifestyle backpacks & messenger bags, Luggage, DVD, Media, Automotive, Photo/Video en Portable Electronics. Case Logic is eigenaar van meer dan 100 patenten voor het innovatieve design en de technologie van hun producten. Het Europese hoofdkantoor is gevestigd in Gembloux, België.

Case Logic is onderdeel van Thule, wereldleider in Sports Utility Transportation. Thule levert oplossingen voor actieve families en outdoor enthousiastelingen die hun materiaal veilig, gemakkelijk en stijlvol willen vervoeren.

Perscontact:

Gerdine Lindhout

Open2Europe

Tel: +33(0)1 55 02 27 88

g.lindhout@open2europe.com