euro-call biedt in 2008 werk aan ruim 100 Call Agents

22/01/2008 11:28



Fintegra Consultancy



Persbericht: Maastricht-Airport, januari 2008

euro-call sinds kort gevestigd te Maastricht-Airport;
biedt in 2008 werk aan ruim 100 Call Agents

Een nieuw initiatief vanaf Technoport Europe te Maastricht-Airport is de start van euro-call, een allround callcenter. euro-call is een nieuw callcenter waarin alle ingrediënten voor out- en inboundactiviteiten, detachering en opleidingen worden aangeboden. Goede faciliteiten en een virtueel belsysteem. In combinatie met enthousiaste, vriendelijke, gemotiveerde professionals zorgen voor maximale resultaten.

In 2008 verwacht euro-call 100 call agents te kunnen aannemen.

euro-call hecht waarde aan maatschappelijk verantwoord ondernemen en re-integreert callcenter medewerkers die een werkloosheids-, arbeidsongeschiktheids- of bijstandsachtergrond hebben. Naast een professionele en rendabele bedrijfsvoering levert euro-call een groot maatschappelijk sociaal rendement. euro-call maakt veelal gebruik van zogenaamde thuiswerkplekken. Door op deze manier te werken zijn de overheadkosten laag, waar de opdrachtgever direct van profiteert! Door de inzet van mensen met een uitkeringsachtergrond toont euro-call concreet een grote maatschappelijke betrokkenheid.

Sociaal-maatschappelijk
De call-agents van euro-call zijn voor een groot deel afkomstig uit een re-integratie traject. euro-call heeft hiervoor een speciaal opleidingstraject samengesteld. Het betreft vaak mensen met een (langdurige) werkloosheids-, arbeidsongeschiktheids- of bijstandsachtergrond. euro-call heeft vertrouwen in deze agents en geeft hen de kans weer tot het arbeidsproces toe te treden.

Klantgericht en professionaliteit
De opdrachtgever staat bij euro-call centraal. Dat betekent dat de wensen van de klant geïnventariseerd worden en dat de kennis en ervaring wordt gebruikt om de opdracht naar tevredenheid uit te voeren. Alle medewerkers van euro-call hebben een hoge mate van zelfstandigheid en zijn getraind om hun specifieke taken op een goede, professionele manier uit te voeren. Ze hebben een grote betrokkenheid en een hoge motivatie.

Vernieuwing
Er wordt binnen euro-call continue geïnvesteerd in verdere ontwikkeling en vernieuwing van de inzet van alle mogelijke (moderne) communicatiemiddelen. Dit om zoveel mogelijk totaaloplossingen te presenteren. De bedrijfsvoering is hierbij gericht op het vinden van de balans in een optimale prijs-kwaliteitverhouding. Het euro-call virtuele belsysteem is daar uniek in.

www.euro-call.eu
euro-call BV
Technoport Europe - Australiëlaan 75
6199 AA Maastricht-Airport
t. +31(0)43 - 306 80 66
Contactpersoon: Nadine Franssen e. franssen@euro-call.eu





http://www.euro-call.eu