SSI stelt Volker Andresen aan als Europees Marketing Manager


ROTTERDAM, 20080122 -- Survey Sampling International (SSI), wereldwijd aanbieder van sample oplossingen voor marktonderzoek, heeft Volker Andresen aangesteld als Marketing Manager Europe. Volker wordt verantwoordelijk voor het formuleren van de strategische en creatieve marketingdoelstellingen. Hij gaat zich concentreren op het positioneren van SSI en haar producten, de externe communicatie en het coördineren van evenementen, zodat de aanwezigheid van SSI als kwaliteitspeler op de Europese markt wordt versterkt.

Volker heeft ruim twaalf jaar marketingervaring en is gespecialiseerd in Europees management. In zijn vorige functie was hij Marketing en Communicatie Manager bij World LP Gas Association, waar hij verantwoordelijk was voor de positionering van de organisatie en haar producten. Tevens werkte hij in verscheidene senior functies bij IBM. Hij was hier onder andere International Employee & Executive Communications Manager met als belangrijkste taak het intern communiceren van het beleid naar de werknemers van IBM in Europa.

Michel Guidi, Managing Director Europe bij SSI: "We zijn erg blij met de komst van Volker. Zijn uitgebreide ervaring in het opbouwen en positioneren van een sterk merk past perfect bij de ambitie van SSI om de aanwezigheid in Europa verder te vergroten."

"SSI is een dynamisch bedrijf met een goede reputatie die is opgebouwd door de uitgebreide kennis van de branche, het leveren van kwaliteit en het keer op keer behalen van uitstekende resultaten voor de klanten", aldus Volker Andresen. "Na het opzetten en leiden van verschillende internationale marketingcampagnes is het een uitdaging om de Europese groei van SSI door te zetten en de positie als aanbieder van kwaliteitspanels voor marktonderzoek te versterken."





Ingezonden persbericht