Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Softwarebedrijf Infor kiest voor Lubbers & De Jong

Amsterdam, 23 januari 2008 --- Lubbers & De Jong is door Infor in de arm genomen om zijn pr-activiteiten te gaan verzorgen in de Benelux. Met de samenwerking wil Infor de media benaderen met professionele persactiviteiten en daarmee zijn naamsbekendheid in de Benelux vergroten.

Infor levert branchespecifieke software waarmee ondernemende organisaties van ieder formaat zich snel kunnen aanpassen. De oplossingen van Infor steunen op een uitgebreide ervaring en zorgen ervoor dat meer dan 70.000 bedrijven hun doelstellingen kunnen realiseren. Door de specifieke software van Infor zijn er weinig aanpassingen nodig bij de klant, blijft de implementatieduur beperkt en hoever minder IT-resources te worden onderhouden.

Infor levert een compleet pakket bedrijfssoftware, zoals voor customer relationship management, enterprise asset management, enterprise resource planning, financial management, human capital management, performance management, product lifecycle management, supplier relationship management en supply chain management, met branchespecifieke software voor voorraadbeheer, transportlogistiek en magazijnbeheer. Dankzij de Infor Open SOA kan aan de behoeften van de klanten op lange termijn worden voldaan met het juiste groeitraject voor steeds nieuwe innovaties op zakelijk en technologisch gebied.

"Wij zijn zeer verheugd dat we Infor mogen adviseren en ondersteunen met het uitbouwen van de naamsbekendheid en het versterken van het imago. Infor heeft een interessant businessmodel en meer dan uitstekende jaarcijfers. De groei over 2007 verdrievoudigde bijna ten opzichte van 2006. Toch is Infor in de Benelux redelijk onbekend. Wij gaan de naamsbekendheid van Infor op een niveau brengen dat past bij de omvang en het rijke, kwalitatief hoogwaardige productportfolio van dit snelgroeiende bedrijf, dat hiermee een plaats toekomt naast vergelijkbare partijen als SAP en Oracle", aldus Peter Keijzer, managing partner bij Lubbers & De Jong.

Over Lubbers & De Jong
Lubbers & De Jong levert PR en Marketing voor snel groeiende innovatieve organisaties. De kernactiviteit is de juiste communicatie te realiseren bij het brengen van technologie naar markten en doelgroepen met als doel het genereren van interactie. Van oudsher is Lubbers & De Jong sterk in consultancy, mobiele communicatie, internet en ICT, maar de afgelopen jaren heeft het bureau tevens expertise opgebouwd in lifestyle-, design- en de brede consumentenmarkten. De kracht van Lubbers & De Jong is een brug te slaan tussen ratio en intuïtie, business en creativiteit. De ervaring leert dat juist op dat raakvlak de meest effectieve oplossingen voor communicatievraagstukken te vinden zijn. Lubbers & De Jong is participant van Deloitte Technology Fast 50, www.fast50.nl

Voor meer informatie voor de pers:
Lubbers & De Jong
Wilco Rutenfrans
020 421 0565
wilco@l-dj.nl