Ingezonden persbericht


** NOMINATIES SEARCH ENGINE MARKETING AWARD BEKEND **

Utrecht, 23 januari 2008 - Tijdens het jaarlijkse Search Engine Marketing Congres op 31 januari 2008 bij Media Plaza in Utrecht wordt voor de vierde keer de Search Engine Marketing Award uitgereikt. Voor deze felbegeerde award zijn de volgende drie zoekmachinemarketing-cases genomineerd: eFocus met Acco.nl, Traffic4U met UPC.nl en Van der Valk met Valk.com

Award
De jury, bestaande uit Marco Derksen (IAB), Roderick den Daas (IAB), Ton Wesseling (SNS bank), Jeroen van de Wiel (Jeroen.com), Erwin Boogert (Emerce) en Marieke Verdonk (Twinkle) over de genomineerde cases: "eFocus scoort hoge punten met kostenbesparing. Traffic4U heeft heel slim 'negatieve UPC-zoekwoorden' naar positieve resultaten laten leiden en Van der Valk heeft met de boekingen via Valk.com het budget voor zijn Adwords-campagnes (ruimschoots) terugverdiend." De winnende case zal uitblinken in strategie, creativiteit, doelstellingen en het uiteindelijke resultaat. Congres
Het Search Engine Marketing Congres geeft marketeers inzicht in de wereld van zoekmachines. Bezoekers worden geïnspireerd om aan de slag te gaan met zoekmachinemarketing. Ook krijgen zij een beeld over het gebruik van zoekmachines door zowel bedrijf als consument. Natuurlijk worden de cases van de genomineerden gepresenteerd, maar er zijn ook aansprekende presentaties van organisaties die zoekmachinemarketing de afgelopen jaren succesvol hebben toegepast.
---

Programma
Meer informatie over het Search Engine Marketing Congres vindt u op www.speldinhooiberg.nl

Over Media Plaza
Media Plaza is sinds 1997 het dynamische innovatie en ICT-kennisplatform van Nederland met als doelstelling: innovatie met behulp van ICT stimuleren. Dit doen we op de vakgebieden Informatietechnologie, Marketing, Beveiliging, Human Resource en Overheid. Voor meer informatie over Media Plaza en de verschillende activiteiten www.mediaplaza.nl

Over Twinkle
Twinkle laat verkopers op afstand schitteren. De snelheid en diversiteit van de thuiswinkelbranche vertaald in een tijdschrift dat ertoe doet. Tot nu toe was webwinkel-succes soms meer geluk dan wijsheid. Nu is er Twinkle. Boordevol ervaringen, ontwikkelingen, trends en autoriteiten voor webwinkeliers. Groot, klein of in de dop. Meer informatie: www.twinklemagazine.nl

Voor meer informatie of gratis perskaarten kunt u contact opnemen met Marije Nieuwenhuis, telefoon: (030) 291 41 04 of marije.nieuwenhuis@mediaplaza.nl