Gemeente Oisterwijk
dienstverlening
21-01-2008
Oisterwijk scoort op dienstverlening
In juli 2004 heeft de gemeente Oisterwijk de Centrale publieksbalie
geopend. Onder het motto: 'De klant staat centraal', is deze opening
het startsein geweest voor een nieuwe manier van werken. Om het voor
u, als klant van de gemeente Oisterwijk, makkelijker en prettiger te
maken, zijn alle procedures zoveel mogelijk naar uw wens en behoefte
ingericht.
Jaarlijks vergelijken we onze prestaties met andere gemeenten in
Nederland door deelname aan de benchmarking Publiekszaken. Een
onderdeel van deze benchmarking is een klanttevredenheidsonderzoek dat
wordt gehouden door een extern en onafhankelijk bureau. In de
benchmarking 2007 is de gemeente Oisterwijk als derde beste gemeente
uit de bus gekomen.
Onlangs heeft Brabants Dagblad de resultaten bekend gemaakt van een
eigen onderzoek naar de dienstverlening van Brabantse gemeenten, u
heeft het misschien gelezen. Uit dit onderzoek is naar voren gekomen
dat Oisterwijk zich samen met Tilburg de beste dienstverlenende
gemeente van Brabant mag noemen!
Meer lezen? Klik hier voor de het uitgebreide rapport van de
Benchmarking en de lijst met kernindicatoren.
Medewerker Astrid Kimman van de Centrale publieksbalie staat een klant
te woord
PROCLAIMER De Lind 44 | Postbus 10101 | 5060 GA OISTERWIJK
Tel: 013 52 913 11 | Fax: 013 52 856 60 | Email:
gemeente@oisterwijk.nl PrivacyProclaimer Colofon