Gemeente Oisterwijk

dienstverlening
21-01-2008
Oisterwijk scoort op dienstverlening

In juli 2004 heeft de gemeente Oisterwijk de Centrale publieksbalie geopend. Onder het motto: 'De klant staat centraal', is deze opening het startsein geweest voor een nieuwe manier van werken. Om het voor u, als klant van de gemeente Oisterwijk, makkelijker en prettiger te maken, zijn alle procedures zoveel mogelijk naar uw wens en behoefte ingericht.

Jaarlijks vergelijken we onze prestaties met andere gemeenten in Nederland door deelname aan de benchmarking Publiekszaken. Een onderdeel van deze benchmarking is een klanttevredenheidsonderzoek dat wordt gehouden door een extern en onafhankelijk bureau. In de benchmarking 2007 is de gemeente Oisterwijk als derde beste gemeente uit de bus gekomen.

Onlangs heeft Brabants Dagblad de resultaten bekend gemaakt van een eigen onderzoek naar de dienstverlening van Brabantse gemeenten, u heeft het misschien gelezen. Uit dit onderzoek is naar voren gekomen dat Oisterwijk zich samen met Tilburg de beste dienstverlenende gemeente van Brabant mag noemen!

Meer lezen? Klik hier voor de het uitgebreide rapport van de Benchmarking en de lijst met kernindicatoren.

Medewerker Astrid Kimman van de Centrale publieksbalie staat een klant te woord

PROCLAIMER De Lind 44 | Postbus 10101 | 5060 GA OISTERWIJK Tel: 013 52 913 11 | Fax: 013 52 856 60 | Email: gemeente@oisterwijk.nl PrivacyProclaimer Colofon