Ingezonden persbericht


De belangrijkste Marketingtrends

in 2008

PIM - 29 januari 2008 - Utrecht

Jongerentrends, technology trends en trends in online marketing

Marketeers zijn de voelsprieten van elke organisatie en lopen voorop met het signaleren van belangrijke trends en proberen daarop in te spelen met marketingbeleid en nieuwe produkten. Het PIM heeft de belangrijkste ontwikkelingen voor marketeers op een rijtje gezet: Het programma start 18:00 uur:

Peter van Woensel Kooy, senior redacteur Marketing Tribune, bespreekt aan de hand van interessant (internationaal) onderzoeksmateriaal uitgebreid jongerentrends en hun belangrijkste iconen voor 2008.

Hans van Grieken, Corporate Innovation Officer Capgemini, zal een beeld schetsen van de nieuwste technologische ontwikkelingen die ons leven als consument en ook als marketeer zullen veranderen. O.a. telematica in auto's, RFID, digitale nomaden, mobile technology en hypes.

Patrick Petersen (online marketeer en auteur) zal een inleiding verzorgen over trends en ontwikkelingen binnen online marketing. Waar gaat online marketing naar toe en waar dient iedere marketeer van op de hoogte te zijn.


* 29 januari 2008. Bij Atos Consulting te Utrecht. Ontvangst tussen 17:30 en 18:00 uur; start programma 18:00 uur. Aaanmelden: www.pimonline.nl.

PIM, Platform Innovatie in Marketing
Drs. P. Verhaagen
M. 06-54 300 588
T. 035-602 67 58