Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers benoemt Sandra Tielenburg tot agency salesmanager
---
30.01.08
Sanoma Uitgevers heeft per 1 februari Sandra Tielenburg (43) benoemd
tot agency salesmanager. Zij gaat de banden van Sanoma met de
mediabureaus versterken.
Sandra Tielenburg is geen onbekende in de mediabranche. Ze werkte bij
Admedia, bij onderzoeksbureau Team Vier, was senior account manager
bij Readers Digest en Veronica Magazine en sales director bij IP, waar
zij betrokken was bij de joint venture tussen IP en VNU. Meest bekend
is ze om haar rol bij het door haar opgestarte verkoopkantoor en de
succesvolle ontwikkeling van Discovery Networks Benelux.
Speerpunt
Met haar grote expertise en kennis van de mediabureaus wil Sanoma
Uitgevers de relatie met de bureaus in versneld tempo verstevigen. Een
betere band met de bureaus is speerpunt in het beleid van Henk Borst,
Sanomas nieuwe sales director. "Adverteerders zijn bij ons kind aan
huis bij wijze van spreken. Die relatie streven we ook na met de
bureaus. Het is niet zozeer een revival van de bureaugroep, maar
gewoon een antwoord op de vraag uit de markt. Vandaar deze nieuwe
functie van agency salesmanager. Wij hebben er zeer veel vertrouwen in
dat Sandra deze taak uitstekend kan vervullen."
Initiatieven
Tielenburg heeft in het verleden al veel te maken gehad met de
mediamerken van Sanoma Uitgevers. Ik voel me zeer aangetrokken tot het
prachtige portfolio van Sanoma, zegt ze. Ik verheug me erop om nieuwe
initiatieven te ontplooien in het altijd in beweging zijnde
medialandschap. En, door intensivering van de relatie met de
mediabureaus, Sanomas multimediale kansen optimaal te benutten.