Sanoma Uitgevers


Sanoma Uitgevers benoemt Sandra Tielenburg tot agency salesmanager
---

30.01.08

Sanoma Uitgevers heeft per 1 februari Sandra Tielenburg (43) benoemd tot agency salesmanager. Zij gaat de banden van Sanoma met de mediabureaus versterken.

Sandra Tielenburg is geen onbekende in de mediabranche. Ze werkte bij Admedia, bij onderzoeksbureau Team Vier, was senior account manager bij Readers Digest en Veronica Magazine en sales director bij IP, waar zij betrokken was bij de joint venture tussen IP en VNU. Meest bekend is ze om haar rol bij het door haar opgestarte verkoopkantoor en de succesvolle ontwikkeling van Discovery Networks Benelux.

Speerpunt
Met haar grote expertise en kennis van de mediabureaus wil Sanoma Uitgevers de relatie met de bureaus in versneld tempo verstevigen. Een betere band met de bureaus is speerpunt in het beleid van Henk Borst, Sanomas nieuwe sales director. "Adverteerders zijn bij ons kind aan huis bij wijze van spreken. Die relatie streven we ook na met de bureaus. Het is niet zozeer een revival van de bureaugroep, maar gewoon een antwoord op de vraag uit de markt. Vandaar deze nieuwe functie van agency salesmanager. Wij hebben er zeer veel vertrouwen in dat Sandra deze taak uitstekend kan vervullen."

Initiatieven
Tielenburg heeft in het verleden al veel te maken gehad met de mediamerken van Sanoma Uitgevers. Ik voel me zeer aangetrokken tot het prachtige portfolio van Sanoma, zegt ze. Ik verheug me erop om nieuwe initiatieven te ontplooien in het altijd in beweging zijnde medialandschap. En, door intensivering van de relatie met de mediabureaus, Sanomas multimediale kansen optimaal te benutten.