Ingezonden persbericht


Case Logic producten maken het leven makkelijker

Merk onthult uitgebreid portfolio tijdens toonaangevende evenementen en breidt distributie uit naar nieuwe branches in 2008

Gembloux, België, 31 januari 2008 - Case Logic, wereldwijd marktleider in het ontwerpen en produceren van lifestyle accessoires, maakt vandaag haar businessstrategie voor 2008 bekend. Om haar marktleidende positie in Europa te bevestigen, zal deze producent van innovatieve opbergoplossingen de productportfolio uitbreiden, het EMEA-distributienetwerk vergroten en de aandacht richten op nieuwe branches.

Producten in voorpremière tijdens Europese evenementen

In 2008 zal Case Logic deelnemen aan beurzen zoals I.L.M., Medpi, Mipel en Photokina. Tijdens deze evenementen zal het bedrijf 150 nieuwe producten onthullen aan professionals en pers. Hoogtepunten zijn de Artist canvas messenger bags en backpacks en etuis voor de iPod in verschillende hoogwaardige materialen. Deze trendy must-haves waren een groot succes op CES en MacWorld in de Verenigde Staten en zullen zeker Europa veroveren.

Lifestyle & Travel collectie 1 jaar oud

Dit jaar staat niet enkel business centraal, er is ook reden tot feesten: Case Logic's Lifestyle & Travel collectie viert namelijk zijn eerste verjaardag. Na de succesvolle lancering in het begin van 2007, is deze productlijn nu verkrijgbaar in grote retailketens en onafhankelijke bagagewinkels. Bovendien worden veel van deze producten ook tentoongesteld in de onlangs geopende Case Logic-stand in Trade Mart in Brussel. Deze populaire productcategorie zal de komende maanden worden uitgebreid.

Trendsetter in originele oplossingen

'Life. Simplified' is en blijft de filosofie van Case Logic. Haar trendy en originele oplossingen zijn zowel praktische als trendy lifestyle accessoires.

Julia Rost, Product & Marketing Manager van Case Logic Europe, legt uit hoe Case Logic haar relatie met de Europese consument wil verstevigen: "2008 wordt het jaar van de actieve en creatieve consument, producten moeten praktisch én personaliseerbaar zijn. Met unieke en innovatieve oplossingen biedt Case Logic dé producten die voldoen aan de wensen van de gebruikers: gadgets transporteren, organiseren en beschermen. Kortom, producten die het dagelijks leven makkelijker maken."

Om Case Logic's nieuwe producten te ontdekken of om een interview te plannen met Julia Rost, Product & Marketing Manager van Case Logic, kunt u contact opnemen met onderstaand perscontact.

Over Case Logic, www.caselogic.eu

Case Logic, een merk van de Thule Group, is toonaangevend in de ontwikkeling en productie van intelligente opbergoplossingen voor mensen met een druk leven. Het bedrijf ontwerpt unieke en intuïtieve producten om gebruiksvoorwerpen op te bergen, te beschermen en te vervoeren.

Vandaag bestaat het productaanbod van Case Logic uit meer dan driehonderd opbergoplossingen voor professioneel en privé-gebruik evenals mobiele accessoires: Mobile Computer, Lifestyle backpacks & messenger bags, Luggage, DVD, Media, Automotive, Photo/Video en Portable Electronics. Case Logic is eigenaar van meer dan 100 patenten voor het innovatieve design en de technologie van hun producten. Het Europese hoofdkantoor is gevestigd in Gembloux, België.

Case Logic is onderdeel van Thule, wereldleider in Sports Utility Transportation. Thule levert oplossingen voor actieve families en outdoor enthousiastelingen die hun materiaal veilig, gemakkelijk en stijlvol willen vervoeren.

Perscontact

Gerdine Lindhout

Open2Europe

Tel: +33(0)1 55 02 27 88

g.lindhout@open2europe.com