Ingezonden persbericht


Veghel, 31 januari 2008

PERSBERICHT

Directie Jumbo komt belofte na

WEDDENSCHAP OM JUMBOWORST LEVERT CARNAVALSKRAKER OP

Jumbo's assortimentsmanager Corrie Meijer durfde de weddenschap met de directie wel aan. "Wordt er tot eind februari meer dan 100.000 kilo grillworst verkocht, dan maken wij een carnavalsnummer", aldus de directie van de Brabantse supermarktonderneming. Een maand voor het verstrijken van de weddenschap was al duidelijk dat de belofte nagekomen moest worden. Het nummer 'Jumbo Worst!' is deze week door Corrie en Djumbo ingezongen en precies op tijd klaar voor de carnavalsperiode.

Corrie: "De weddenschap begon als een grap, maar gaandeweg werd het serieus. Ten eerste geloof ik gewoon in de kwaliteit van onze grillworst. Daarnaast zijn we niet voor niets Verskampioen van Nederland en om dat te blijven, moet je jezelf continu blijven uitdagen om het nog beter te doen. En de klanten waarderen dat. Dat blijkt wel uit de enorme hoeveelheid worst die verkocht is. En de directie heeft sportief woord gehouden en een geweldig carnavalsnummer opgenomen." Het carnavalsnummer 'Jumbo Worst!' is vanaf vanmiddag 14.00 uur te downloaden op www.jumbosupermarkten.nl.

Noot voor de redactie -

Ingezonden persbericht