Innovatie in retail: Waar blijft mijn klant?

Op 31 januari was Capgemini's Bert Keizer hoofdgast bij de tweede uitzending van de online talkshow Gouden Bergen, over de belofte van innovatie.

Publicatiedatum 4 February 2008

Gouden Bergen TV is een 45 minuten durend onafhankelijk interactief internet TV-programma dat zich richt op ondernemers en professionals in innovatie, verandermanagement en technologie. Voor hen biedt Gouden Bergen de uitgesproken mogelijkheid om mee te praten over en op de hoogte te blijven van de invloed van innovatie en technologie op het bedrijfsleven en de economie. Bijzonder is dat tijdens de live-uitzending ook de kijkers interactief een bijdrage kunnen leveren door deel te nemen aan polls en vragen te stellen aan de gasten aan tafel. Gouden Bergen TV wordt iedere laatste donderdag van de maand uitgezonden via www.goudenbergen.tv.

In het programma praat onder meer Bert Keizer, Vice President Retail, over de invloed van trends in de toekomst van retail. "De snelheid van invloed en beïnvloeding door en tussen consumenten groeit in rap tempo en stelt de retail voor nieuwe uitdagingen. Belangrijker nog, voor de komende jaren vormen ingezette trends grote verschuivingen binnen het retaillandschap." Verder namen aan tafel plaats: Paul van Selms van UnitedConsumers, Marcel ten Holte van RetailTrends Media en Rudolph van der Kraan, Brands Director V&D.

Bekijk het programma Gouden Bergen ...over de belofte van innovatie. Zie het origineel