'update software' optimaliseert support- en service management


update.seven Strike verder verbeterd

AMSTERDAM, 20080205 -- update software, een van de leidende Europese producenten van premium CRM oplossingen met een vestiging in Amsterdam, heeft met update.seven Strike zijn service-functionaliteit van de Premium-CRM Suite update.seven verder verbeterd. Een bijzonder highlight van de nieuwe versie is het uitgebreide support- en service management, dat de processen in callcenters en helpdesks nog beter ondersteunt.

Doordat servicemedewerkers in update.seven Strike direct inzicht hebben in onderhoudscontracten kunnen zij aanvragen van klanten over dienstverlening nu effectiever en sneller beantwoorden. Ook heeft update software de configureerbaarheid in update.seven Strike verder geoptimaliseerd de oplossing is door eenvoudige parameterisering verder aan te passen aan de branchespecifieke processen en vereisten in het bedrijf - en dit zonder te programmeren. Dit zorgt voor een lage Total Cost of Ownership. Bij de nieuwe versie Strike heeft update zich in het bijzonder gericht op een nog betere usability. Een flashy interface maakt de bediening efficientër en de gebruikers kunnen gegevens met hoge prioriteit nu ook met signaalkleuren kenmerken. Daarbij zorgt een volledige toetsenbordondersteuning in de webapplicatie voor nog meer gebruiksvriendelijkheid. Uitgebreide drag-and-drop mogelijkheden van update.seven Strike ronden de eisen voor een efficiënte helpdesk tool af.

Naast usabilty en configureerbaarheid heeft update ook de integreerbaarheid van zijn CRM Suite geoptimaliseerd. update.seven Strike heeft bijvoorbeeld een nog gemakkelijkere en naadloze integratie met de bedrijfsoplossingen van SAP. update heeft daarom het predikaat `Certified for SAP Netweaver´ gekregen. update.seven Strike maakt een probleemloze gegevensuitwisseling in beide richtingen over een op XML gebaseerde interface mogelijk en vergemakkelijkt zo onder andere de coördinatie van opdrachten in de service sector. Klanten die ERP-oplossingen van SAP gebruiken en ook kiezen voor de CRM Suite van de specialist update krijgen door deze officiële SAP-certificering nu een zo groot mogelijke garantie voor integratie.

Over update software
update software werd in 1988 in Wenen opgericht en is met ruim 280 medewerkers en een omzet van 32.5 miljoen euro in het jaar 2007 de toonaangevende Europese leverancier van Premium CRM oplossingen. update software is genoteerd aan de Duitse beurs in Frankfurt. De producten van update worden tegenwoordig bij meer dan 1.400 bedrijven voor meer dan 150.000 toepassingen ingezet. Klanten van update zijn onder andere Sony, 3M, American Express Bank, Karcher, Canon, BAM, Pernod Ricard, Ratiopharm en Meeus.





Ingezonden persbericht