Nieuw No Candy snoep-concept als eerste bij de Mélangerie in Hoorn


HOORN, 20080212 -- Het nieuwe No Candy P.S. snoepconcept is gebaseerd op Goethe's kleurenleer. Het assortiment bestaat uit 25 verschillende emotie-snoepjes in evenveel verschillende kleuren en smaken, waarmee de koper zijn of haar emotie door middel van de meegeleverde emotie-stickerkaart kan overbrengen op de ontvanger. Koffie en thee speciaalzaak "de Mélangerie" in Hoorn (NH), winnaar van de Retail Publieksprijs voor Beste Zelfstandige Winkel 2007, is de eerste die voor het nieuwe snoepconcept een hoekje vrijmaakt.

Kleuren worden dagelijks gebruikt om emoties en gemoedstoestanden aan te duiden: we zijn rood van woede, grauw van vermoeidheid of groen van jaloezie... Er zijn omgekeerd genoeg aanwijzingen dat kleuren uit de omgeving een zekere invloed op onze gesteldheid uitoefenen.
Snoepen doen we ook allemaal en onze emotie (gemoedstoestand) bepaalt in grote mate het soort en de manier waarop we snoepen. Kleuren spelen hierbij een belangrijke rol.
Iedereen kent het suikerhartje met tekst of de snoepketting in verschillende kleuren. Dit waren de als oubollig te boek staande voorlopers van het nieuwe No Candy P.S. emotie-snoepje. No Candy P.S. benadert nu het retailkanaal om dit nieuwe concept in de markt te zetten.

Het eerste bedrijf dat hier positief op heeft gereageerd is koffie- en thee-speciaalzaak "de Mélangerie" in Hoorn (NH), de winnaar van de Retail Publieksprijs voor Beste Zelfstandige Winkel in 2007. Emotie heeft alles te maken met de producten koffie, thee en chocolade, producten die "de Mélangerie" al sinds 2002 aan de man brengt. Daarom ook dat de samenwerking met No Candy P.S. snel tot stand kwam.

In de winkel van "de Mélangerie" is ruimte vrij gemaakt voor dit unieke concept. De klanten kunnen straks als ze bekend zijn met hoe het concept werkt, geheel zelfstandig hun doosje met emotiesnoepjes samenstellen en cadeau doen. er is gekozen voor 3 inhoudsmaten met als maximale prijs 4,95 euro, een prijs die voor elk budget betaalbaar is.

www.no-candy.com
http://de.melangerie.nl/

(acquisitie naar aanleiding van dit persbericht wordt niet op prijs gesteld)