Ingezonden persbericht


Persbericht

Trinicom breidt verder uit

Wilp, 13 februari 2008 - Bij klantinteractie softwarespecialist Trinicom is Guus Romeijn (46) in dienst gekomen als Manager Professional Services. Hij gaat zich bezighouden met projectmanagement, software-implementaties en consultancy.

Guus Romeijn heeft ruime ervaring in customer service en projectmanagement-functies. Hij is Prince2 APMG gecertificeerd practitioner. Voorheen was Guus Romeijn werkzaam bij diverse energie- en kabelbedrijven, waaronder Casema. Bij die laatste organisatie was hij als projectmanager verantwoordelijk voor het realiseren en implementeren van projecten binnen de Customer Service Organisatie.

De aanstelling van Guus Romeijn volgt op de ingrijpende verandering in de organisatiestructuur die Trinicom onlangs doorvoerde. De structuur werd gewijzigd om de groei van de organisatie in de komende jaren beter op te kunnen vangen. De afdeling Professional Services, waar Guus Romeijn vanaf nu aan het hoofd staat, is onder andere verantwoordelijk voor projectmanagement, consultancy, training en pre-sales.

"Ik streef ernaar meerwaarde te bieden voor Trinicom door mee te denken met de klant over de meest optimale inzet van de Trinicom software. Daarnaast is het mijn verantwoordelijkheid dat de software-implementaties in overeenstemming met de klantverwachtingen worden uitgevoerd", aldus Guus Romeijn.

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Cendris, SNT, Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.


---