CenterConnect gaat voor het MKB


IT bedrijf ziet gat in de markt

DOORN, 20080226 -- CenterConnect is een net opgestart IT bedrijf, gevestigd op de Utrechtse Heuvelrug in Doorn, dat zich expliciet richt op het MKB. Na een uitgebreid onderzoek en meerdere marktanalyses blijkt dat er relatief veel onvrede binnen het MKB heerst tegenover de IT dienstverlening. De meest voorkomende klachten zijn: een te hoog uurtarief (een standaard tarief van ¤70,- of meer is niet ongebruikelijk), matige service, slechte communicatie, onduidelijke afspraken (wat valt nou wel onder een support contract en wat niet) en overrompelt worden met technisch vakjargon die een MKB'er met gemiddelde computerkennis maar dient te snappen.

Omdat elke organisatie binnen het MKB verschillende IT behoeften heeft is het van groot belang dat een IT service bedrijf met een organisatie meedenkt en zich inleeft in hun situatie. CenterConnect is er van overtuigd dat dit van cruciaal belang is om de beste en efficiëntste oplossingen te kunnen bieden.
De fundering van CenterConnect rust op de volgende basisidealen: duidelijke communicatie, afspraken en overeenkomsten.
IT is een breed begrip en beschikt over ongekende mogelijkheden, hierdoor wordt door de bomen al snel het bos niet meer gezien. CenterConnect wil dat de klant weet waar hij aan toe is, dat ie weet en ziet waar hij voor betaald. Daarom houdt dit nieuwe bedrijf het naar de klant toe overzichtelijk, duidelijk en eenvoudig.

CenterConnect beperkt zich niet alleen tot het onderhouden en preventief beveiligen van netwerken, het is het aanspreekpunt voor alle zaken die ook maar iets met IT te maken hebben. De MKB'er heeft, als het aan CenterConnect ligt, voortaan nog maar 1 bedrijf dat alle IT zaken voor hun behartigd.

Een uitgebreide uitleg over de dienstverlening van CenterConnect is te vinden op www.centerconnect.nl.





Ingezonden persbericht