Stichting Natuur en Milieu

HIER is meest gewaardeerde milieucampagne

7 maart 2008 - Een representatief consumentenpanel heeft de HIER-klimaatcampagne uitgeroepen tot meest gewaardeerde milieucampagne van dit moment. Deze campagne probeert mensen bewust te maken van het klimaatprobleem.

De wedstrijd om de milieucampagne waar de consument het meest warm voor loopt, werd georganiseerd ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan van Milieu Centraal. Het consumentenpanel bestond uit 100 mensen bestond dat de HIER-campagne waardeerde met 6,65 punten op een schaal van 1 tot 10.

Nummer twee van meest gewaardeerde milieucampagnes was De Groene Stekker van electronicaketen BCC. Op de derde plaats kwam Het Nieuwe Rijden, vierde werd de Klimaathypotheek van de Rabobank en als laatste eindigde het Voedingscentrum met een campagne over bewust kiezen van vlees.

Sible Schöne van HIER is blij met de prijs.

De HIER-campagne wordt uitgevoerd door meer dan 40 organisaties, waaronder Stichting Natuur en Milieu. Winnaar HIER zei bij monde van Sible Schöne heel erg blij te zijn met de prijs. Hij benadrukte dat de klimaatcampagne HIER vooral bekend is door zijn activiteiten.

Klik HIER voor de klimaatcampagne

Meer over 10 jaar Milieu Centraal

Publicatiedatum: 07-03-2008