ProServe B.V. introduceert een splinternieuwe monitoring dienst

10/03/2008 14:33

ProServe

Papendrecht - 10 maart 2008: ProServe B.V., dè zakelijke internet service provider brengt haar dienstverlening op een nog hoger niveau dan dat het altijd al is geweest. Dit doet ProServe door het invoeren van een splinternieuwe monitoring dienst. Hiermee voldoet ProServe aan de als maar groeiende vraag naar volledige uitbesteding van web en applicatie hosting.

Internet services worden alsmaar belangrijker voor bedrijven en organisaties. Om de betrouwbaarheid van hostingdiensten te optimaliseren en het beheer te vergemakkelijken is de splinternieuwe servermonitoring een belangrijke toevoeging aan de hostingdiensten. Daarom introduceert ProServe vanaf deze week een tweetal nieuwe monitoring oplossingen; Basic en Pro-actieve monitoring.

24 uur, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar staat Proserve klaar

Het online of niet online zijn lijkt tegenwoordig een cruciale behoefte te worden die netzo belangrijk is als bijvoorbeeld het werken van stroom, telefonie, water, etc. Aan het aanbieden van de dienst hosting hangt zodoende een steeds grotere verantwoordelijkheid. Gerben van der Veen, Managing Director van ProServe zegt hierover het volgende: ,,Het online zijn is voor onze klanten zó belangrijk dat bij onze nieuwe monitoring dienst de klant 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar op de hoogte gebracht wordt van de status van een bepaald aantal prestatie parameters van hun server(s). Downtime is voor heel veel van onze klanten echt geen optie.''

Basic of Pro-actieve monitoring

Door het invoeren van twee verschillende monitoring oplossingen brengt ProServe haar dienstverlening op een nog hoger niveau, want één van de twee monitoring diensten past altijd bij de klant. Bij Basic monitoring wordt de klant, 24 uur per dag, op de hoogte gebracht van de status van een bepaald aantal prestatie parameters. Hierbij wordt ten allen tijden de informatie naar de klant gestuurd, zodat deze direct kan ingrijpen bij een mogelijke calamiteit. Maar de meest dienstverlenende service die ProServe aanbiedt is Pro-actieve monitoring. Hierbij gaat ProServe ten allen tijden zelfstandig aan de slag om eventuele storingen te verhelpen en gaat daarbij anitciperend in plaats van reagerend om met de informatie die voortkomt uit de monitoring. Zo wordt elke klant op zijn wenken bediend.

Over ProServe B.V.

ProServe is opgericht in het jaar 2000, is gevestigd in Papendrecht en heeft 18 medewerkers in dienst. Gebaseerd op groeicijfers en op het aantal gehoste servers is ProServe één van de vijf grootste Nederlandse Internet Service Providers (ISP). ProServe biedt haar klanten solide, eerlijk advies en brengt nu ook de dienstverlening op een nog hoger niveau. Met de nieuwe monitoring dienst voldoet ProServe aan de alsmaar groeiende vraag naar volledige uitbesteding van web- en applicatie hosting van haar klanten.





http://www.proserve.nl