Ingezonden persbericht




Unisys geplaatst
in leiderskwadrant van Gartner Outsourcing Magic Quadrant 2008



Schiphol-Rijk,
25 maart 2008

- Unisys
Corporation (NYSE:UIS) is door Gartner geplaatst in het leiderskwadrant in twee recente Gartner Inc.
North
American Magic Quadrant rapporten: Desktop Outsourcing Services 2008 en Help Desk Outsourcing 2008.


De Magic Quadrant
rapporten van Gartner beoordelen aanbieders van outsourcingdiensten op de volledigheid van visie en het vermogen om deze uit te voeren. Het Desktop Outsourcing Services rapport richt zich op diensten die ICT hardware- en softwaremiddelen van organisaties ondersteunen, van servers tot netwerkapparatuur, laptops en personal digital assistants, samen met gerelateerde omgevingssoftware. Het Help Desk Outsourcing rapport concentreert zich op diensten met betrekking tot beheer en het oplossen van ondersteuningsvragen van eindgebruikers.

Unisys is
wereldwijd vooraanstaand aanbieder van desktop- en helpdesk-outsourcingdiensten en ondersteunt meer dan 1,6 miljoen gebruikers - waarvan 53 procent in de Verenigde Staten - en verwerkt jaarlijks meer dan 7,5 miljoen telefonische helpdeskverzoeken.

Unisys bouwt
voort op best-practices voor outsourcingdiensten en maakt gebruik van zijn expertise in de verticale industrieën waarop het bedrijf zich richt. Unisys legt de nadruk op wereldwijd gestandaardiseerde processen en een geoptimaliseerde personele bezetting voor het leveren van diensten aan alle markten die worden bediend.

"Ondernemingen in
Noord-Amerika en de rest van de wereld moeten zich continue aanpassen aan trends zoals de groei van het gebruik van consumententechnologieën door mobiele werknemers," zegt Sue Watss, vice president and managing partner, North America, Unisys Global Outsourcing and Infrastructure Services. "Deze bedrijven hebben steeds vaker outsourcingpartners nodig die creatieve en kostefficiënte diensten bieden om aan de eisen van eindgebruikers tegemoet te komen. Wij zijn ervan overtuigd dat onze positie in het leiderskwadrant van deze prestigieuze Gartner rapporten ons succes in outsourcingdiensten bevestigt. Met onze outsourcingdiensten helpen wij onze klanten de uitdagingen van dynamische markten het hoofd te bieden en te profiteren van kansen."

Gartner
beoordeelde de aanbieders op hun diensten, winstgevendheid, verkoopinspanningen en prijzen, het vermogen om te in te spelen op veranderingen in de markt en track record, marketing executie, klantervaringen, operations, marktkennis, marketingstrategie, verkoopstrategie, aanbiedingsstrategie, business model, verticale/industrie strategie, innovatie en geografische strategie.



Ingezonden persbericht