Otis erkend als toonaangevend in kwaliteit dienstverlening in China

26/03/2008 12:08

PR Newswire

FARMINGTON, Connecticut, March 26 /PRNewswire/ --
De China Association for Quality Promotion (CAQP) heeft Otis Elevator Company erkend als een leidende aanbieder van diensten in China vanwege haar consistente nationale dienstenmodel, de gestandaardiseerde processen en de beste reactietijd in haar klasse. Otis is onderdeel van United Technologies Corp. (NYSE: UTX).

Otis was het enige liftenbedrijf dat de onderscheiding ontving en een van slechts 15 bedrijven die waren geselecteerd uit de 2339 die werden geëvalueerd.

CAQP, een bij de Chinese overheid aangesloten organisatie, heeft de afgelopen zeven jaar in 78 steden in China van elk bedrijf de reactietijd gemeten op oproepen voor dienstverlening. Sinds 1992 speelt CAQP een actieve en gezaghebbende rol in het bevorderen van de kwaliteit van producten, projecten en diensten in heel China.

"We zijn er erg trots op dat we een van de beste modellen voor klantenservice ter wereld ontwikkelen," zei Ari Bousbib, president van Otis. "Otis legt zich erop toe dit model in heel China in te zetten."

Otis biedt toonaangevende, op maat gemaakte onderhoudsprogramma's die elke klant het hoogste niveau van dienstverlening garandeert. Het veelomvattende dienstenaanbod van Otis biedt klanten een snelle reactietijd, een maximale looptijd van de apparatuur en gemoedsrust. Klanten kunnen contact opnemen met het communicatiecentrum OTISLINE(R), de
24-uurs-antwoordlijn van Otis. Andere diensten die Otis aanbiedt, zijn het op afstand toezicht houden op liften, eService (een systeem dat via internet toegang biedt tot de geschiedenis van de dienstverlening voor de apparatuur, onderhoudsdossiers en het volgen van de voortgang van apparatuur), technologisch geavanceerde preventieve onderhoudsprogramma's, een extensieve inventaris van reserveonderdelen, veelomvattende upgrade-mogelijkheden, en de grootste en best opgeleide experts in de industrie.

Andere bedrijven die de onderscheiding ontvingen, waren Haier Group, Siemens China, Samsung China, Founder Group en China Telecommunications Corp.

Dit is de tweede keer in zes maanden tijd dat een Chinese overheidsinstantie Otis heeft erkend vanwege zijn uitzonderlijke kwaliteit van dienstverlening. Eind 2007 werd in China door het ministerie van Informatie-industrie van de Volksrepubliek China het communicatiecentrum OTISLINE erkend als een van de beste callcenters.

Otis Elevator Company is 's werelds grootste producent en onderhoudsbedrijf van producten die mensen vervoeren, waaronder liften, roltrappen en loopbanden. Otis, waarvan het hoofdkantoor staat in Farmington, Connecticut, heeft 63.000 mensen in dienst, biedt producten en diensten aan in meer dan 200 landen en gebiedsdelen en onderhoudt wereldwijd 1,6 miljoen liften en roltrappen. United Technologies Corp., gevestigd in Hartford, Connecticut, is een gediversifieerd bedrijf dat technologisch geavanceerde producten en diensten levert aan de bouw- en luchtvaartsectoren.

Website: http://www.otis.com

Elizabeth Young, manager, communicatie, van Otis Elevator Company, +1-860-676-5103, Elizabeth.Young@Otis.com