Generali

TV-campagne Generali genomineerd voor de Gouden Loeki 2008

De Generali tv-commercial `Savana' is genomineerd voor de Ster Gouden Loeki 2008, een prestigieuze publieksprijs voor de beste, leukste of origineelste tv-commercial van het jaar. "We zijn er trots op dat Generali als enige verzekeraar is genomineerd voor de Gouden Loeki (februariverkiezing) en dat onze commercial is gekozen uit de ongeveer 1700 nieuwe commercials die in die maand zijn uitgekomen", aldus Jaap Oudijk, Directeur Marketing & Communicatie van Generali verzekeringsgroep. Iedere maand is er een verkiezing en kan er uit 10 commercials de beste drie van die maand worden gekozen. De drie commercials met de meeste stemmen gaan automatisch door naar de jaarverkiezing. Tot en met 4 april aanstaande kan er snel en eenvoudig worden gestemd via www.goudenloeki.nl.

Hoe een leeuw uw inkomen beschermt
Rond dit thema startte Generali in week 4, 5, 6 en 10 van dit jaar haar tv-campagne onder de naam `Savana'. De campagne bestaat uit verschillende tv-commercials met in de hoofdrol échte leeuwen die een man beschermen tegen de gevaren van de Afrikaanse Savanne. Symbolisch voor de gevaren van alledag én het feit dat je voor de bescherming van je inkomen en financiële toekomst een betrouwbare partner nodig hebt. Generali kiest in de commercials voor authenticiteit en daarom ook voor échte leeuwen. Generali onderstreept met deze tv-campagne haar positie als dé specialist op het gebied van pensioen- en inkomensverzekeringen. De tv-commercials zijn uitgezonden op Nederland 1, 2 en 3 en Discovery Channel.

Meer informatie over de Generali tv-campagne is te vinden op www.generali.nl (via `Over Generali' en `Pers en media'). Hier kan de liefhebber bovendien de unieke filmposter Savana downloaden en de dvd met daarop de commercials én making of bestellen.

Over Generali
Generali verzekeringsgroep nv is sinds 1870 actief op de Nederlandse verzekeringsmarkt. In die ruim 135 jaar is Generali uitgegroeid tot een vooraanstaande pensioen- en inkomensverzekeraar voor ondernemers, ondernemingen en particulieren. In het belang van een optimale dienstverlening werkt zij daarbij samen met het professionele intermediair. Generali onderscheidt zich door een persoonlijke service, betrokken opstelling en accurate administratie. De ruim 450 deskundige medewerkers bepalen het succes van de organisatie. Generali maakt als zelfstandige en solide verzekeraar deel uit van de wereldwijd opererende Generali Group. Eén op de vier Europeanen heeft ten minste één verzekering ondergebracht bij de Generali Group. Meer informatie over Generali vindt u op: www.generali.nl

Publicatiedatum: 27-03-2008

© Generali verzekeringsgroep 2008