TV-campagne Generali genomineerd voor de Gouden Loeki 2008
De Generali tv-commercial `Savana' is genomineerd voor de Ster Gouden
Loeki 2008, een prestigieuze publieksprijs voor de beste, leukste of
origineelste tv-commercial van het jaar. "We zijn er trots op dat
Generali als enige verzekeraar is genomineerd voor de Gouden Loeki
(februariverkiezing) en dat onze commercial is gekozen uit de ongeveer
1700 nieuwe commercials die in die maand zijn uitgekomen", aldus Jaap
Oudijk, Directeur Marketing & Communicatie van Generali
verzekeringsgroep. Iedere maand is er een verkiezing en kan er uit 10
commercials de beste drie van die maand worden gekozen. De drie
commercials met de meeste stemmen gaan automatisch door naar de
jaarverkiezing. Tot en met 4 april aanstaande kan er snel en eenvoudig
worden gestemd via www.goudenloeki.nl.
Hoe een leeuw uw inkomen beschermt
Rond dit thema startte Generali in week 4, 5, 6 en 10 van dit jaar
haar tv-campagne onder de naam `Savana'. De campagne bestaat uit
verschillende tv-commercials met in de hoofdrol échte leeuwen die een
man beschermen tegen de gevaren van de Afrikaanse Savanne. Symbolisch
voor de gevaren van alledag én het feit dat je voor de bescherming van
je inkomen en financiële toekomst een betrouwbare partner nodig hebt.
Generali kiest in de commercials voor authenticiteit en daarom ook
voor échte leeuwen. Generali onderstreept met deze tv-campagne haar
positie als dé specialist op het gebied van pensioen- en
inkomensverzekeringen. De tv-commercials zijn uitgezonden op Nederland
1, 2 en 3 en Discovery Channel.
Meer informatie over de Generali tv-campagne is te vinden op
www.generali.nl (via `Over Generali' en `Pers en media'). Hier kan de
liefhebber bovendien de unieke filmposter Savana downloaden en de dvd
met daarop de commercials én making of bestellen.
Over Generali
Generali verzekeringsgroep nv is sinds 1870 actief op de Nederlandse
verzekeringsmarkt. In die ruim 135 jaar is Generali uitgegroeid tot
een vooraanstaande pensioen- en inkomensverzekeraar voor ondernemers,
ondernemingen en particulieren. In het belang van een optimale
dienstverlening werkt zij daarbij samen met het professionele
intermediair. Generali onderscheidt zich door een persoonlijke
service, betrokken opstelling en accurate administratie. De ruim 450
deskundige medewerkers bepalen het succes van de organisatie. Generali
maakt als zelfstandige en solide verzekeraar deel uit van de
wereldwijd opererende Generali Group. Eén op de vier Europeanen heeft
ten minste één verzekering ondergebracht bij de Generali Group. Meer
informatie over Generali vindt u op: www.generali.nl
Publicatiedatum: 27-03-2008
© Generali verzekeringsgroep 2008
Generali