Gratis ontbijtpresentatie beleveniseconomie in Leiden Delft en Warmond


Voor ondernemers en managers die geĂŻnteresseerd zijn in het koopgedrag van mensen

LEIDEN, 20080306 -- Speciaal voor managers en ondernemers die willen weten wat de Beleveniseconomie voor impact heeft in het zaken doen, organiseert Indeboks, marketingcommunicatie adviesbureau, op op 27 maart, 24 april en 21 mei in Leiden, Delft en Warmond over dit onderwerp een boeiende presentatie. De Beleveniseconomie is de term voor de huidige (westerse economie) waar niet zozeer het product of dienst centraal staat maar met een aan het product of dienst geassocieerde beleving.

Indeboks organiseert voor ondernemers en managers een ontbijtpresentatie met als onderwerp: De Beleveniseconomie. De Beleveniseconomie is de term voor de huidige (westerse economie) waar niet zozeer het product of dienst centraal staat maar met een aan het product of dienst geassocieerde beleving. Waarom is iemand bereid om bij het ene bedrijf meer te betalen voor een dienst of product dan bij een ander bedrijf? De reden hiervoor is de beleving van klanten en prospects die zij bij het ene bedrijf beter ervaren dan bij het andere.

Ondernemers en managers die willen weten welke veranderingen zij kunnen verwachten in het koopgedrag van mensen, Inschrijven kan via: www.beleveniseconomie.com of per e-mail naar ernst@indeboks.nl

Locaties en data

Leiden, donderdag 27 maart 2008

Ontbijtsessie van 7.30 uur tot 9.00 uur

Delft, donderdag 24 april 2008

Ontbijtsessie van 7.30 uur tot 9.00 uur

Warmond, woensdag 21 mei 2008

Ontbijtsessie van 7.30 uur tot 9.00 uur