28-03-2008
BOVAG drie jaar lang service partner Leontien's Ladies Ride
BOVAG heeft zich voor de komende drie jaren als service partner
verbonden aan Leontiens Ladies Ride. Tot en met 2010 verleent BOVAG
met medewerking van lokale ondernemers eerste hulp bij materiaalpech
bij alle evenementen die onder deze noemer door voormalig wereld- en
Olympisch kampioene wielrennen Leontien van Moorsel worden
georganiseerd.
In 2008 worden in drie edities van de Ladies Ride 20.000 deelneemsters
verwacht voor een recreatieve fietstocht van 35 of 65 kilometer.
Behalve in en rond Zwolle (8 juni) en thuisbasis s-Hertogenbosch (21
september), vindt Leontiens Ladies Ride dit jaar ook plaats in
Rotterdam, waarvandaan op 13 juli een route door het Groene Hart is
uitgestippeld. Vorig jaar was BOVAG ook al van de partij als service
partner.
Gratis reparaties
Het serviceteam van BOVAG voert bij de start en onderweg kosteloos
kleine reparaties uit en stelt gratis leenfietsen beschikbaar wanneer
de schade niet meer hersteld kan worden. Door de samenwerking met
Vredestein worden zelfs lekke banden gratis vervangen. Via een
centraal nummer kan tegen lokaal tarief contact op worden genomen met
het callcenter van Eileen, waarna de pechvogel direct wordt
doorverbonden met de dichtstbijzijnde serviceauto op het parcours. Om
snelle service te garanderen, zet BOVAG per fietstocht minimaal zes
mobiele teams in.
Etalage
Michael Zijlaard, echtgenoot van Leontien van Moorsel en drijvende
kracht achter Leontiens Ladies Ride, is blij met de steun van BOVAG:
Dat een gerespecteerde en professionele organisatie als BOVAG zich
opwerpt als service partner van Leontiens Ladies Ride, draagt bij aan
de betrouwbaarheid van het evenement. En aan de gezelligheid, want
iedereen kan gewoon zorgeloos op pad! Maurice Manders, secretaris van
BOVAG Tweewielerbedrijven, ziet Leontiens Ladies Ride als een mooie
etalage voor het vakmanschap van de BOVAG-leden: Sleutel vergeten,
band lek, ketting eraf, we hebben het allemaal wel voorbij zien komen
afgelopen jaar, toen we voor het eerst bij het evenement waren
betrokken. Dat hebben we toen allemaal snel en vakkundig kunnen
oplossen. Die service blijven we de komende jaren graag leveren, net
zoals de 1.500 BOVAG-tweewielerbedrijven dat elke dag doen.
Bron: Persbericht BOVAG
Datum: 28-03-2008
BOVAG