Nieuwe versie Clientele service & support software


WASSENAAR, 20080423 -- Mproof, ontwikkelaar en leverancier van Clientele software voor ondermeer IT-service management, servicedesk/helpdesk, shared services, klantensupport en selfservice, kondigt aan dat Clientele versie 2008 eind april officieel zal verschijnen. Clientele software, waarvan Clientele ITSM en Clientele SENS bekende productnamen zijn, is gebaseerd op Microsoft.NET en integreert optimaal met Microsoft-platformen en marktleidende producten.

Arjen Brand, commercieel directeur van Mproof, bevestigt de waarde die de upgrade aan de Clientele software zal toevoegen. "Met bijvoorbeeld de nieuwe functies van het webportaal en de ordermodule biedt Mproof een fundamentele uitbreiding in de toepasbaarheid van Clientele software. Daarnaast zullen de vele extra handige toepassingen het gebruiksgemak nog verder vergroten."

Nieuwe features
In Clientele versie 2008 is een aantal belangrijke verbeteringen opgenomen.
Zo zijn de mogelijkheden voor de computer telefoon integratie (CTI) verder uitgebreid, is de ordermodule geschikt gemaakt voor verkoop, inkoop en RMA's en kunnen gebruikers in notitie- en memovelden tekst in HTML-formaat typen en bewerken als een alternatief voor onbewerkte tekst. Met full text searching kan nu ook in de bijlagen worden gezocht en met criteriafilters kunnen persoonsgebonden of organisatiebrede sets van veelgebruikte zoekcriteria worden opgeslagen.

Ook het webportaal is vernieuwd. Er is gekozen voor Microsoft SharePoint technologie en naast selfservice is het portaal vanaf versie 2008 ook geschikt voor fieldservice. De grafische weergave en gebruikersmogelijkheden zijn verbeterd en aangepast aan de nieuwste normen. Zo worden portaalgebruikers ondersteund met meldingsjablonen om meldingen sneller en foutloos te registreren, kunnen er bijlagen geüpload worden en is er standaard ondersteuning voor de `Key user' gebruikersrol.

----------------------------------

Over Clientele ITSM
Clientele ITSM is zeer uitgebreide, out of the box software voor service management met ondersteuning voor de belangrijkste in ITIL vastgelegde IT-processen. Het stelt ondernemingen in staat tijdige en deskundige IT-services aan te bieden, met een hoog persoonlijk detailniveau en gedetailleerd beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, configuraties, kosten en het gewenste serviceniveau. Clientele software is gebouwd op basis van Microsoft.NET, volledig web based en speciaal geschikt voor gebruik met SQL Server. Clientele ITSM is ITIL gecertificeerd (PinkVerify) op het hoogst mogelijke niveau. Voor meer informatie: www.clientele-itsm.nl

Over Clientele SENS
SENS staat voor Service EN Support. Clientele SENS is de verzamelnaam van softwareoplossingen voor service management, servicedesk/helpdesk, (shared) service center, outsourced service providing, klantensupport en self service . Een specifieke oplossing is verkrijgbaar in verschillende maten en is daarom geschikt voor organisaties variërend van klein tot multinational. Clientele software is gebouwd op basis van Microsoft.NET, volledig web based en speciaal geschikt voor gebruik met SQL Server. Clientele software is ITIL gecertificeerd. Voor meer informatie: www.clientele-sens.nl

Over Mproof
Mproof is een Nederlands softwarehuis dat werd opgericht in 1997. Mproof ontwikkelt en levert Clientele software voor onder meer (IT) service management, klantensupport en self service, en heeft verkooppartners en klanten in meer dan 43 landen. Voor productontwikkeling, verkoop, implementatie en support werkt Mproof op internationaal niveau nauw samen met Epicor, dat het Mproof-product Clientele ITSM onder de naam Epicor ITSM en via een eigen partnerkanaal op de markt brengt. Mproof is Microsoft Gold Certified partner. Voor meer informatie: www.mproof.nl





Mproof