Ingezonden persbericht


nr 61.

De 61-ste uitgave van Leisure Management ligt vandaag of morgen bij u in de bus. In deze uitgave worden onder meer de volgende onderwerpen behandeld: Het einde van de fitnessbranche... Vroeger. Jaha, vroeger was alles veel beter. Veel echter ook. Toen gingen mensen nog gewoon op de fiets naar hun werk of school 10 kilometer verderop. Vijf tot zes dagen in de week, tweemaal dagelijks een half uur matig intensief bewegen. De dubbele beweegnorm, topfit was iedereen. Toch? Nou ja, in ieder geval komt aan alles een eind. Alles heeft een productlevenscyclus. Over de vergankelijkheid van fitnesscentra en zo. Houdt u zich aan de nieuwe zonneregels? De aangescherpte regels die gelden voor zonneapparatuur zijn nu bijna een jaar van kracht. De Voedsel en Waren Autoriteit is belast met de controle op de handhaving van deze regelgeving en heeft reeds controles verricht. Sinds begin 2008 ligt de focus hierbij op ondernemers die het zonnen als nevenactiviteit bij hun core business aanbieden, zoals fitnesscentra, zwembaden, recreatieparken, sauna- en spacenters en hotels. Gevonden worden op Google Met grote voorsprong is internet de absolute nieuwe trend van het afgelopen decennium te noemen. Een trend met verreikende gevolgen. In 1989 was de eerste Nederlandse internetaansluiting een feit. Gaandeweg werd het aantal huishoudens met een aansluiting steeds meer en tegenwoordig kun je je bijna niet meer voorstellen niet even op het net te 'surfen'. Het internet heeft de wereld kleiner gemaakt. Informatie gaat sneller en is voor iedereen toegankelijk. Met recht een 'World Wide Web'. Het is dus zaak gevonden te worden in al dit internetgeweld. Specialisatie binnen de wellnessbranche 'Een wellnesscentrum voor alles en iedereen zal het op langere termijn zwaar krijgen'. Vanuit het bedrijfsleven komen er steeds meer Spa wellness initiatieven. Daarnaast maakt de consument steeds meer gebruik van het nieuwe wellness aanbod. Het is duidelijk: wellness is geen hype maar een belangrijke trend geworden. En verder... Klik hier voor de complete inhoudsopgave.

Wilt u er zeker van zijn dat u deze uitgave van Leisure Management ontvangt? Klik hier



Ingezonden persbericht