Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

McDonald's laat de lente proeven
Extra genieten van het voorjaar met nieuwe Medium Salades

Amsterdam, 23 april 2008 - Een nieuwe lente, een nnieuwe salade. McDonald's viert het begin van het voorjaar met maaltijdsalades van medium formaat. Deze Medium Salades zijn er in twee varianten: de Griekse Salade en de Tonijn Salade. Zo kan iedereen de lente proeven met een salade in het gewenste formaat. Met de Medium Salades speelt McDonald's in op de behoefte van gasten aan een salade die qua grootte tussen de Side Salad en een maaltijdsalade in zit. De Medium Salade kost ¤ 3,75.
De introductie van Medium Salades is een onderdeel van McDonald's nieuwe strategie Good Food Fast. Kwaliteit op alle fronten staat daarin centraal. Het betekent dat McDonald's nog meer dan voorheen inspeelt op de wensen van de gasten. Dat gebeurt met innovatieve menu-uitbreidingen, uitgebreide voedingsinformatie en vernieuwde restaurants waar iedereen zich thuis voelt. McDonald's introduceert bijvoorbeeld dit jaar producten in kleinere porties, omdat de gasten daar behoefte aan hebben. Zo werd eerder dit jaar het McMomentje gelanceerd, een serie kleine verwenburgers.

Over McDonald's
In Nederland heeft McDonald's 220 restaurants, die wekelijks door ongeveer 3 miljoen gasten worden bezocht. Meer dan 15.000 medewerkers vormen de kern van de organisatie. Het streven naar kwaliteit in alle facetten van de bedrijfsvoering staat centraal. Dit heeft McDonald's vertaald in de visie Good Food Fast. McDonald's wil iedere gast op elk gewenst moment de beste kwaliteit en een gevarieerde keuze bieden.