Ingezonden persbericht



---

PERSBERICHT maart 2008

HCN dubbel genomineerd voor Nationale Contact Center Awards

HCN is dit jaar twee keer genomineerd voor de Nationale Contact Center Awards. Ieder jaar strijden tientallen facilitaire en inhouse contactcenters om deze prestigieuze prijs. HCN is genomineerd voor de NCCA Innovatie Award en de NCCA Sales Award. Of HCN de prijzen in de wacht gaat slepen wordt bekendgemaakt tijdens het NCCA / Telecommerce Gala, als onderdeel van de TCD 2008, op 23 april in Utrecht.

Vorige jaren won HCN onder andere de NCCA Partnership Award 2007 en in 2006 de NCCA Award in de categorie facilitaire contactcenters met meer dan 100 seats.

Over NCCA
Rond 1990 ontstond de behoefte om de kwaliteit van de toenmalige telemarketingbedrijven te meten en inzichtelijk te maken. Veel bedrijven omarmden het idee van de stichting NCCA om het imago van de branche te verbeteren, een bindende factor te zijn in deze branche en vooral te tonen dat kwaliteit mag worden beloond.

Over HCN
HCN is een multichannel contactcenter dat zich ten doel heeft gesteld de nummer 1 te zijn in het verhogen van omzet en rendement uit klantcontactprocessen voor haar opdrachtgevers. Met ruim 1.500 medewerkers en 7 vestigingen in Antalya, Enschede, Haarlem, Istanbul, Nieuwegein, Rotterdam en Tilburg neemt HCN een vooraanstaande positie in op de Nederlandse markt. HCN helpt haar opdrachtgevers bij het opbouwen en onderhouden van duurzame relaties met haar klanten. In haar customer care centers neemt HCN het managen van het klantcontact via call, e-mail en andere interactieve media over van haar opdrachtgevers.

`