Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

23 april 2008, Utrecht

Randstad Callflex in partnership met Tele'Train

PERSBERICHT 23 april 2008, Utrecht

Randstad Callflex heeft vandaag op de Telecommerce beurs een partnership gesloten met Tele'Train voor een nieuw state-of-the-art opleidings- programma het Callflex Development Programma®. Met het Callflex Development Programma® biedt Randstad medewerkers een uniek en nieuw opleidingstraject van Starterscertificaat tot teamleider. De leeromgeving is dé plek voor studeren in de contactcenterbranche en biedt de mogelijkheden voor ontwikkeling op maat. Tele'Train heeft vanuit samenwerking met Randstad Callflex een uitgebreide en blended leeromgeving ontwikkeld bestaande uit een online Callflex Development Portal®, vele trainingen, e-learningmodules, een persoonlijke portfolio opbouw en coachingsprogramma's. Al deze facetten kunnen ook op maat voor opdrachtgevers worden ingezet.

Jeroen van Hooff, directeur Randstad Callflex is zeer te spreken over het nieuwe initiatief. "Een innovatieve opleidingsomgeving met uitdagende en vernieuwende modules, afgestemd op de Loopbaanversneller van Randstad past helemaal in de ontwikkeling die de markt momenteel doormaakt. Grote bedrijven zien het nieuwe uitzendbureau steeds meer als HR-partner die vaak 'in house' de verantwoordelijkheid voor de werving, selectie en instroom overneemt.

Randstad gaat daarin met de Loopbaanversneller en het Callflex Development Programma® nóg een stap verder en voelt zich tevens verantwoordelijk voor de doorstroom en het verloop. Naast de initiële opleidingen worden ook vervolgopleidingen steeds meer aan de HR-partner uitbesteed. Met het nieuwe 'online' Callflex Development Programma® spelen we hier naadloos op in en kunnen onze flexwerkers hun carrière zelf managen met de juiste opleidingen en diploma's."

Jeroen van de Star, Manager Business Development & Education bij Randstad Callflex, vult aan: "De Callflex Development Portal® bestaat uit diverse leerpaden, welke flexibel per medewerker kunnen worden gevolgd, een compleet opleidingsaanbod in 'blended' en maatwerk opleidingen, een registratie van de resultaten en een Potentieel Profiel® voor verdere specialisatie of doorstroom bij de opdrachtgever(s).

Ook heeft de intercedent hier een volledig overzicht van de status per medewerker, kunnen er online inschrijvingen worden verwerkt en is de Callflex Development Portal® per opdrachtgever op maat in te richten zodat maximale flexibiliteit gewaarborgd is. Randstad Callflex heeft hiermee een uniek voordeel voor haar opdrachtgevers aangezien zij tevens gebruik kunnen maken van alles wat reeds ontwikkeld is per functie, branche en type contactcenter!"

Bas Filippini, directeur Business Development bij Tele'Train is blij dat de keuze na een gedegen evaluatie wederom op Tele'Train is gevallen: "Sinds 2000 is Tele'Train vaste partner voor de Randstad Callflex Academie. Toen Randstad in 2007 deze Academie tegen het licht hield werd de vraag gesteld naar een compleet nieuwe aanpak, gebruik makend van de nieuwste en meest effectieve middelen en leeromgeving, aansluitend op de individuele medewerker.

Samen met Randstad en onze leverancier van de Netlearn® e-learning omgeving is het afgelopen half jaar een Callflex Development Portal® opgezet voor klanten, intercedenten en deelnemers met opleidingsprogramma's die aansluiten op de wensen van Randstad Callflex.

Naast de maatwerkopleidingen heeft ook het Erkend Opleiden® een plaats gekregen in het programma en kunnen medewerkers met een officieel certificaat uitstromen als zij dat willen! Binnen het Callflex Development Programma® is er nu ook meetbaar inzicht in de status, resultaten, voortgang etc per medewerker en de snelheid en effectiviteit van de leerprogramma's."

Contactinformatie Randstad Callflex
Wilt u weten wat Randstad Callflex voor úw contactcenter kan betekenen? Bel (020) 569 54 87 voor een afspraak of kijk op www.randstad.nl/contactcenter voor een vestiging van Randstad Callflex bij u in de buurt.

Contactinformatie Tele'Train
Tele'Train is marktleider in Performance Management in klant contact omgevingen. Tele'Train verzorgt voor medewerkers en management CEDEO erkende maatwerktrainingen, open trainingen, coaching, advisering, e-learning en Erkend Opleiden®. Wilt u meer informatie over ons portfolio, neemt u dan contact op met Nancy Rietveld.

Tele'Train B.V.
Paasheuvelweg 1
1105 BE Amsterdam
T: 020 - 470 46 58
E: nancy@teletrain.nl