Ingezonden persbericht


Persbericht (tevens persuitnodiging) Slotetappe Expeditie Citymarketing

Gouda, 12 maart 2008

24 april Slotetappe Expeditie Citymarketing voor beleidsmakers

Expeditie volgeboekt, daarom 'management summary' op slotdag

Op 24 april organiseren Leisure Result, Hogeschool Inholland en Tinker Imagineers een minicongres over citymarketing in Dordrecht. Het aantal boekingen voor de Expeditie Citymarketing overtrof de verwachtingen. Daarom is de slotetappe bij Dordrecht Marketing verbreed naar een 'management summary' voor beleidsmakers.

Expeditie Citymarketing

Beleidsmedewerkers op Expeditie Citymarketing maken onder begeleiding van experts in drie dagen een City Marketingplan voor hun gemeente. Praktijkvoorbeelden, een virtuele studiereis en de ervaringen van onder meer de Chief Marketing Officer van Rotterdam bieden hiervoor de nodige handvaten en inspiratie.

Slotetappe

Beleidsmakers die behoefte hebben aan een 'update citymarketing' van een dagdeel worden uitgenodigd om deel te nemen aan de slotetappe van de Expeditie Citymarketing op 24 april van 13.00 uur tot 17.00 uur. Het startschot wordt gelost door Mai Elmar, de Chief Marketing Officer van Rotterdam. In een open gesprek met de aanwezigen zal ze ingaan op concrete praktijkvragen en dilemma's. Vervolgens verzorgt Gerben Baaij, directeur van Dordrecht Marketing een rondleiding door Intree Dordrecht, een spectaculair onderdeel van het Dordtse citymarketingconcept. Aansluitend deelt hij zijn ervaringen met het opzetten hiervan én vertelt hij over zijn toekomstplannen. Daarna verzorgt expeditieleider Roeland Tameling een 'management summary' van de Expeditie Citymarketing en wordt de bijeenkomst feestelijk afgesloten met de officiële start van het Linkedin Netwerk Citymarketing.

Expeditie Citymarketing is ontwikkeld door INHOLLAND, Leisure Result en Tinker imagineers. Deelname aan de slotetappe kost ¤ 350,- per persoon.

Meer informatie is te vinden op www.expeditiecitymarketing.nl of via telefoonnummer 0182 686683.