Wheel of Retail verkiezing in studio LUKKIEN


EDE, 20080528 -- Wheel of Retail verkiezing in studio LUKKIEN Op 22 mei jl. was studio 1 van LUKKIEN volledig ingericht voor de jaarlijkse verkiezing van `De Wheel of Retail'. Dit is een evenement voor medewerkers van supermarkten en levensmiddelenfabrikanten. Distrifood, een onafhankelijke organisatie voor supermarkten, nomineerde de beste productinnovaties. Dit jaar had als thema 'From broadcasting to narrowcasting'. "Het onderwerp en de doelgroep sluiten goed aan bij LUKKIEN; een goede reden om onze deuren open te stellen," aldus LUKKIEN. "Wij staan bekend om uiteenlopende vormen van marketingcommunicatie, zoals reclamespots, narrowcasting en promotie-uitingen."

Gouden Wheel
Tijdens het evenement werden 25 prestigieuze prijzen uitgereikt voor sterke innovaties, marktverruimende producten én de supermarkt met de hoogste opnamebereidheid. Gillette Fusion werd tot beste introductie van 2007 uitgeroepen. Het scheersysteem sleepte behalve de gouden Wheel ook de consumentenwheel en de categorieprijs in de wacht. Gillette Fusion is hiermee de opvolger van Sultana Hartig (2007) en Knorr Vie (2006).

Programma
Aan het begin van de avond werden diverse maaltijden bereid voor de bijna 250 gasten uit retail en industrie. Cor Molenaar, hoogleraar 'e-marketing en distance selling' aan de Erasmus Universiteit, fungeerde als keynote speaker tijdens de Wheel-uitreiking. Behalve hoogleraar is Molenaar ook voorzitter van het RFID Platform Nederland. Hij sprak tijdens het evenement over de opkomst van nieuwe technologieën als narrowcasting en de betekenis daarvan voor retail en industrie.

Radiomakers Kees Hutjes en Cor de Braak van Radio Nova zorgden voor de nodige humoristiche momenten met hun ludieke en eigenzinnige interviews. Menig winnaar werd het vuur aan de schenen gelegd in de uitzendingen die dwars door het Wheel-programma heen liepen. Tv-personality Monique van Bokkum verzorgde de presentatie van het evenement.

Over LUKKIEN
LUKKIEN is een all-round dienstverlener van marketing communicatie diensten en multimedia producties. Alle faciliteiten voor creatie, productie en realisatie van communicatiemiddelen op één adres.

Meer dan 150 creatieve professionals werken op 20.000 vierkante meters aan uiteenlopende vormen van marketingcommunicatie. Analoog, digitaal en crossmediaal. Alle uitingen voor (inter) nationale klanten worden onder één dak gerealiseerd. LUKKIEN beschikt over compleet uitgeruste studio's, audiovisuele faciliteiten en een moderne werkomgeving. Voor meer informatie kijk op www.lukkien.com.





Ingezonden persbericht